خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

اعلام شهرهای دارای بیشترین و کمترین دما/پیش‌بینی تداوم گرما تا پایان هفته

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۳۰۴

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور با اشاره به تداوم گرمای هوا تا پایان هفته در کشور گفت: شوش، دهلران و شوشتر با دمای ۵۱ درجه گرمترین شهرهای کشور و لاله‌زار در استان کرمان و فریمان در خراسان شمالی با دمای ۱۰ درجه سردترین شهرهای کشور بوده‌اند.

احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت جوی در کشور گفت: تا روز پنجشنبه هوای گرم در کشور وجود دارد و تغییرات جوی محسوسی وجود ندارد.

وی ادامه داد: وزش باد در نوار شرقی کشور باعث ایجاد گرد و خاک در این منطقه شده است، آذربایجان شرقی، آذرباریجان غربی و کردستان همچنان در این مدت نسبت به یکی دو روز گذشته یک درجه کاهش دما خواهند داشت. در شمال کشور نیز گرما تداوم خواهد داشت و بارندگی در هیچ نقطه‌ای از کشور پیش‌بینی نمی‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور درباره دمای شهر تهران نیز گفت: دمای تهران در روز گذشته ۴۱ درجه گزارش شده بود، امروز نیز دما در شهر تهران ۴۰ درجه سانیتگراد خواهد بود.

وظیفه با اشاره به گرمترین و سردترین شهر کشور گفت: جنوب غرب کشور بیشترین دما را داشته و دما در شهرهای شوش، دهلران و شوشتر ۵۱ درجه سانتیگراد بود. همچنین شهرهای رامهرمز، امیدیه و بهبهان و اهواز دمای ۵۰ درجه را تجربه کرده‌اند. دمای هوا در شهرهای لاله‌زار در استان کرمان و فریمان در استان خراسان رضوی نیز ۱۰ درجه سانتیگراد بوده و خنک‌ترین شهرهای ایران در روز گذشته بوده‌اند.

وی تاکید کرد: تا روز چهارشنبه گرما در اکثر مناطق کشور پیش‌بینی می‌شود در روز‌های پنجشنبه و جمعه نیمه شمالی کشور مقدار اندکی کاهش دما خواهد داشت و دوباره روند دما در اکثر نقاط کشور افزایش خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز