خبرگزاری کار ایران

سرهنگ یاراحمدی خبر داد:

خودکشی مرموز یک زوج جوان در لویزان

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۲۶۸

سرپرست آگاهی تهران بزرگ از کشف جسد یک آقا و خانم در یک خودروی زانتیا خبر داد و گفت: برحسب شواهد موجود هر دو اقدام به خودکشی کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ حمیدرضا یاراحمدی با اعلام خبر کشف جسد یک آقا و خانم جوان داخل یک‌دستگاه خودرو زانتیا سفید اعلام کرد: در همان بررسی اولیه مشخص شد این دو نفر با اسلحه کمری اقدام خودکشی کرده و با برجای گذاشتن دست نوشته‌ای این موضوع را اعلام کردند.

سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ در توضیح این خبر گفت: ساعت ۱۹:۳۰ روز جاری و از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به کلانتری ۱۳۶ فرجام خبر کشف جسد متعلق به یک خانم ۳۵ ساله و یک آقای ۳۷ ساله در حالی‌که هر دو از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بودند، در محدوده جنگل لویزان - روبروی درب ورودی پارک پرندگان، اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: بلافاصله موضوع به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام و پس از حضور تیم بررسی صحنه پلیس آگاهی در محل مشخص می‌شود که ابتدا مقتوله از ناحیه سر مورد هدف قرار گرفته و در ادامه همراه وی نیز پشت فرمان خودرو با شلیک گلوله به زندگی خود پایان داده است.

سرپرست اگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در بررسی صحنه جنایت دست نوشته‌ای در مقابل شیشه سمت راننده پیدا می‌شود که نشان می‌دهد این دو نفر زن و شوهر بوده و خودشان به‌دلیل اختلافات خانوادگی به زندگی خود خاتمه دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز