خبرگزاری کار ایران

همایش و نمایشگاه پارک‌های علم و فناوری در حوزه مدیریت سبز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۱۶۸

محمد‌تقی نظرپور، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، از برگزاری نخستین همایش و نمایشگاه پارک‌های علم و فناوری در حوزه مدیریت سبز از ۸ تا ۱۰ مردادماه سال جاری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر خبر داد.

به گزارش ایلنا، نظرپور اظهار داشت: این همایش درصدد بسترسازی جهت معرفی شرکت‌های توانمند، جلب پشتیبانی و حمایت دستگاه‌های دولتی از شرکت‌های مذکور از طریق تعامل کارفرمایان با شرکت‌های تولیدکننده و یا ارائه‌دهنده خدمات در حوزه مدیریت سبز و حمایت از تولید داخل و کالای ایرانی است و امید است منجر به حل بسیاری از مشکلات و معضلات زیست محیطی کشور شود.

وی تصریح کرد: "ساختمان پایدار پارک‌های علم و فناوری"، "کارآفرینی و توسعه کسب و کارهای نوین در حوزه مدیریت سبز"، "الگوی طرح جامع پارک‌های علم و فناوری پایدار" و "معرفی تجارب بین‌الملل پارک‌های علم و فناوری در حوزه مدیریت سبز" محورهای این همایش دو روزه را تشکیل می‌دهند.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم خاطرنشان کردند: تمامی دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی، پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری می‌توانند در روزهای ۹ و ۱۰ مردادماه از ساعات ۹ صبح الی ۱۷ عصر از نمایشگاه مذکور و دستاوردهای شرکت‌های فعال در حوزه مدیریت سبز مستقر در پارک‌های علم و فناوری، بازدید کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز