خبرگزاری کار ایران

چهاربند:

نباید از منابع مدرسه استفاده نامناسبی شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۵۴۵

رییس مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی در گردهمایی مشترک معاونان وزیر، مدیران کل و معاونین پژوهش و برنامه ریزی استان ها گفت: کانون اصلی خدمات آموزش و پرورش، معلم، کلاس درس و مدرسه است.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، اسفندیار چهاربند در گردهمایی مشترک معاونان وزیر،مدیران کل و معاونین پژوهش و برنامه ریزی استان ها، با اشاره به دستورالعمل ساماند هی نیروی انسانی اظهار داشت: ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش از اهمیت ،حساسیت وجایگاه بالایی برخورداراست و آموزش و پرورش تنها دستگاهی است که ماموریت سازمانی اش بیشتر از آن که به فضا و تجهیزات وابستگی داشته باشد به کمیت و کیفیت نیروی انسانی بستگی دارد واگر عامل انسانی از آموزش و پرورش حذف شود نقص غیرقابل جبرانی را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: بخشی نگری، اولویت شناسی و تفویض اختیار از مهم ترین  ابعاد و مولفه های دستورالعمل ساماندهی نیروی انسانی  سال تحصیلی ٩٧-٩٨ است.

رییس مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی ضمن اهمیت اجتماعی مدرسه و نقش آن در جامعه گفت: اجتماع  و خانواده ها ،آموزش و پرورش را با کلاس درس، دانش آموز و معلم قضاوت می کنند ومهرماه با ساماندهی مناسب نیروی انسانی می توانیم پاسخگوی مطالبات والدین و جامعه در خصوص شروع کلاس های درس با حضور معلمان باشیم.

چهاربند تصریح کرد:کانون اصلی خدمات آموزش و پرورش که معلم،کلاس درس ومدرسه است باید حمایت و صیانت و تقویت شود و ضروری است که ضمن استمرارخدمات آموزشی و پرورشی مدرسه از ایجاد هزینه اجتماعی و استفاده نامناسب از منابع مدرسه که برخدمات مدرسه تاثیر می گذارد، پرهیز شود.

شایان ذکراست اسفندیار چهاربند در این نشست به تبیین دستورالعمل ساماندهی نیروی انسانی سال تحصیلی٩٧-٩٨پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز