خبرگزاری کار ایران

همکاری پلیس و دستگاه قضایی برای بازگشت آرامش مردم

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۳۳۸

دومین جلسه تعامل پلیس راهور با دادستانی تهران برای برخورد با وانت‌بارهای میوه‌فروش متخلف برگزار شد.

به گزارش ایلنا، بر اساس مصوبات اولین جلسه این کارگروه مقرر بوده نسبت به ساماندهی وانت بارهای میوه‌فروش سطح شهر و جلوگیری از بی‌نظمی ترافیکی ایجاد شده توسط آن‌ها اقدام شود. در این خصوص از شهردار منطقه ۱۵ و سرپرست دادسرای ناحیه ۱۴ جهت اتخاذ تصمیمات دعوت به عمل آمد.

پس از بحث و بررسی همه جوانب، مقرر شد با توجه به مطالبات مردم در سطح آن منطقه و همچنین ترافیک خیابان شهرزاد، کمیته اجرایی با حضور همکاران قضایی ، شهرداری منطقه ۱۵، سرکلانتری ششم انتظامی و پلیس راهور منطقه ۱۵ تشکیل و نسبت به اجرای مصوبات این کارگروه مبنی بر ساماندهی این خودروها ظرف حداکثر ۲۰ روز آینده، اقدامات لازم به عمل آید.

سردار مهماندار، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در این جلسه اعلام کرد: پلیس راهور آمادگی دارد به محض تخلیه سطح خیابان‌ها از خودروهای مذکور و تعبیه آن‌ها در یک فضای مناسب، نسبت به نظارت مستمر و جلوگیری از فعالیت مجدد وانت‌بارها، با همکاری پلیس انتظامی و همچنین حمایت و دستورات قضایی، به‌صورت جدی با متخلفین برخورد کند. امیدواریم با همکاری یکدیگر شاهد روانسازی ترافیک در این منطقه و بازگشت آرامش و آسایش برای شهروندان آن باشیم.

در این جلسه علاوه بر سردار مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، معاون آموزش دادستان تهران، سرپرست دادسرای ناحیه ۳۲، سرپرست دادسرای ناحیه ۵ تعدادی از مسئولین انتظامی و راهور حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز