خبرگزاری کار ایران

در راستای اجرای سیاست‌های کاهش هزینه و افزایش درآمد؛

طرح خودگردانی بوستان‌ها در منطقه دو اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۷۲۳

شهردار منطقه دو از اجرای طرح خودگردانی بوستان های منطقه دو در راستای سیاستهای کاهش هزینه و افزایش درآمد این منطقه خبر داد.

به گزارش ایلنا، رسول کشت پور شهردار منطقه دو با اعلام این مطلب افزود: به منظور مدیریت هزینه ها و نگهداشت فضای پارک ها،  طرحی  با عنوان خود گردانی بوستانها تدوین شد  که در این طرح پارکهایی که امکان منابع درآمد مالی دارند در اختیار پیمانکاران قرار می گیرد  که ایشان با مدیریت هزینه و کسب منابع درآمدی از خود پارک برای همان مجموعه در جهت نگهداشت هزینه کنند .

وی درباره وجود منابع درآمدی در بوستان ها افزود: به طور مثال این منابع مانند رستوران ها، بوفه، شهر بازی، پارکینگ و غیره به بخش خصوصی به قیمت واقعی واگذار می شود و سرمایه گذار تمامی هزینه های مربوط به نگهداشت فضای سبز و نگهداشت پارک را باید بپردازد.

شهردار منطقه دو با اشاره به اینکه در این طرح هزینه های جاری در بوستان ها کاهش می یابد گفت: این اقدام باعث می شود بخش خصوصی با سرمایه گذاری در بوستان های فضاهای پویا و متفاوتی را برای جذب شهروندان ایجاد کنند که افزایش کیفیت نگهداشت و توسعه فضای سبز از شرایط مهم و اولویت دار این طرح محسوب می شود.

وی تاکید کرد: در این طرح که پیش نویس قرارداد آن درحال نهایی شدن است فاز یک بوستان نهج البلاغه، ژوراسیک، کیهان، بوستان پرواز و باغ راه فدک به سرمایه واگذار می شود.

کشت پور همچنین اظهار داشت :شهرداری منطقه به صورت مستمر بر اقدامات و نگهداشت فضای سبز نظار ت می کند و اولویت اول اجرای این طرح، آسایش و آرامش شهروندان در استفاده مطلوب از فضاهای عمومی بوستانها است.

طرح خودگردانی بوستان ها به عنوان طرحی اقتصادی در راستای اجرای سیاستهای کاهش هزینه های شهر و مدیریت هزینه برای اولین بار در منطقه دو درفاز اول در  سه بوستان  این منطقه اجرا می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز