خبرگزاری کار ایران

در تصادف شب گذشته بزرگراه همت رخ داد:

بی‌توجهی راننده به جلو، باعث جان باختن یک نفر شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۳۵۳

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، تصادف در بزرگراه همت منجر به فوت یک نفر شد.

به گزارش ایلنا، بر اساس این گزارش ساعت 12:30 بامداد شب گذشته در محور شرق به غرب بزرگراه همت بعد از پارک جوانمردان یک دستگاه L90 با یک کامیون برخورد می‌کند که منتج به فوت سرنشین خودروی سواری و جراحت شدید راننده آن می‌شود.

علت وقوع این سانحه، عدم توجه به جلو از ناحیه سواری L90 عنوان شده است. با توجه به سرعت بالای خودروی سواری و عدم توجه به جلو، این خودرو از عقب به کامیون برخورد می‌کند.

پلیس راهنمایی و رانندگی توصیه می‌کند در طول شب که دید محدودتر است، رانندگان سرعت مطمئنه را رعایت نموده و توجه کافی به جلو داشته باشند. مواردی که باعث حواس‌پرتی راننده می‌شود مانند استفاده از تلفن همراه، خوردن و آشامیدن و صحبت با سرنشینان خودرو باعث افزایش احتمال وقوع حادثه می‌شود.

توصیه می‌شود رانندگان به هیچ وجه از تلفن همراه در حین رانندگی استفاده نکنند. استفاده از تلفن همراه نیز تنها محدود به مکالمه نمی‌شود و باید از مواردی همچون ارسال و خواندن پیامک‌های دریافتی و سایر استفاده‌ها از این وسیله نیز که منجر به حواس‌پرتی راننده می‌شود خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز