خبرگزاری کار ایران

معاون عملیات سازمان امداد و نجات خبر داد:

امدادرسانی به ۹۱۹ نفر در ۴۱۳ مورد عملیات

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۹۲۶

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امداد رسانی به ۹۱۹ نفر طی ۴۱۳ مورد عملیات در ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.

شاهین فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: بر اثر برخورد اتوبوس با بنز خاور در استان مرکزی کیلومتر ١٥ اتوبان ساوه همدان ٢٤ نفر آسیب دیده‌اند که ٩ نفر از مصدومان به مرکز درمانی منتقل شده‌اند.

وی همچنین درباره عملیات‌های انجام شده در ۷۲ ساعت گذشته گفت: در استان مرکزی، جاده غرق آباد-شهید چمران (قیطانیه) کیلومتر ۱۷ ساوه به همدان یک مورد حادثه واژگونی اتوبوس گزارش شده است که در این حادثه ١٠ نفر مصدوم و سه نفر به بیمارستان منتقل شده‌اند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: در استان خراسان رضوی محدوده سبزوار-کاهک (داورزن) کیلومتر ١٠٠ محور سبزوار -شاهرود یک دستگاه پژو ۴۰۵ واژگون شده که براثر این واژگونی ٧ نفر صدمه و سه نفر از مصدومان به مرکز درمانی منتقل شدند.

فتحی همچنین درباره عملیات‌های امداد و نجات گفت: تاکنون ٤١٣ مورد ماموریت طی ۷۲ ساعت گذشته انجام شده و به ٩١٩ نفر امداد رسانی شده‌اند و ٤١٨ نفر نجات‌ یافته‌اند.

وی با بیان اینکه ٢٦٠ نفر به مرکز درمانی منتقل شده‌اند، تصریح کرد: همچنین به ٤٤٣ نفر خدمات سرپایی ارائه شده و ٣٣ مورد عملیات رهاسازی انجام شده که ٥٥ مصدوم در سوانح ترافیکی نجات یافته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز