خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

تشکیل هیئت اندیشه ورزی و بهره‌مندی از ظرفیت علمای حوزه و دانشگاه در دستور کار است

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۳۱۱

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه تشکیل هیئت اندیشه ورزی و بهره مندی از ظرفیت علمای حوزه و دانشگاه در دستور کار است، گفت: باید روش های تضمینی، ابتکاری و اثربخش برای صیانت از نیروی انتظامی اتخاذ و اجرایی شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام "علی رضا ادیانی" در آیین تکریم و معارفه ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، اظهار داشت: خداوند را شاکرم که توفیق خدمت در یکی از مجموعه های بسیار عظیم، گسترده و خدوم جمهوری اسلامی ایران یعنی نیروی انتظامی را به من مرحمت کرد، چرا که خدمت، توفیق و سرمایه بزرگی است که باید قدردان آن باشیم.

وی با بیان اینکه اصولا درانجام وظایف هیچ گونه تشریفاتی برنمی تابم، افزود: برای تحول آفرینی در ناجا باید به سمت و سوی تقویت و توسعه برنامه و فعالیت های معنوی و اخلاقی برویم؛ برکت، توفیق و به نتیجه رسیدن امور در گرو تحقق فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا بر لزوم اتخاذ روش های تضمینی و صیانت از نیروی انتظامی تأکید کرد و افزود: باید با تقویت فضای دینی، معنوی، انقلابی و جهادی به گونه ای عمل کنیم که نیروی انتظامی در تراز جمهوری اسلامی باشد و برهمین اساس بایستی به دنبال تغییر رفتار از طریق اصلاح، تزکیه و خودسازی باشیم.

این مقام مسئول اشاره کرد: تشکیل هیئت اندیشه ورزی و بهره مندی از ظرفیت بزرگان و علمای حوزه و دانشگاه و همچنین تعامل با فرماندهان ناجا به ویژه فرمانده محترم نیروی انتظامی، سردار "اشتری" از اولویت برنامه های آینده ما می باشد.

حجت الاسلام ادیانی تأکید کرد: پایبندی به تمام اصول و ارزش های انقلاب و عمل به "مر قانون" را محوری ترین اصول می دانم و قطعا در جهت تحقق منویات رهبری و تقویت روحیه ولایت مداری در ناجا برنامه ریزی خواهد شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در پایان با تقدیر و تشکر از زحمات حجت الاسلام والمسلمین "بهرامی"، خطاب به فرماندهان و کارکنان ناجا گفت: از همه شما عزیزان برای تحقق تدابیر رهبری کمک و یاری می طلبم وقطعا برادرانه و خاضعانه شنوای پیشنهادات و انتقادات خواهم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز