خبرگزاری کار ایران

آخرین خبرهای مربوط به بازسازی پلاسکو از زبان نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۴۸۱

تجهیز کارگاه ساختمان پلاسکو در حال انجام است و اقدامات اولیه مثل مطالعات ژئوتکنیک به پایان رسیده و پس از ارائه نقشه‌های گود، شهرداری در صدور مجوز همکاری لازم را خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز (30 خرداد ماه) جلسه‌ای در رابطه با ساخت مجدد ساختمان پلاسکو با حضور مسئولان بنیاد مستضعفان، محمدحسین مقیمی (استاندار تهران) و پیروز حناچی (معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران) و اعضای شورای شهر ازجمله افشین حبیب‌زاده و علی اعطا و محمود سالاری برگزار شد.

افشین حبیب‌زاده (عضو شورای شهر و نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر) در تشریح جزئیات و نتایج جلسه امروز با بیان اینکه امروز آخرین هماهنگی‌های لازم در خصوص آغاز عملیات اجرایی پلاسکو به انجام رسید، گفت: براساس این جلسه مقرر شد طی دو سال عملیات اجرایی ساختمان پلاسکو به اتمام برسد و مبنای شروع پروژه همان عید فطر گذاشته شد.

وی در رابطه با صدور پروانه ساختمان جدید توسط شهرداری اضافه کرد: مالک و مشاور باید سریعا نقشه‌های گود و سازه نگهبان را تهیه کرده و به شهرداری ارسال کنند. شهرداری هم پس از دریافت نقشه‌ها سریعا وارد عمل شده و پس از بررسی نقشه‌ها مجوز لازم را صادر خواهد کرد.

معاون نظارت شورای شهر با بیان اینکه ساختمان شمالی پلاسکو تخریب نشده و مقاوم‌سازی خواهد شد، در پاسخ به این سوال که چه توافقی در رابطه با تعداد طبقات پلاسکوی جدید صورت گرفته است، گفت: قرار شد همان تعداد طبقه که پلاسکوی قدیم داشت پلاسکوی جدید هم همانقدر (۱۵ طبقه) ساخته شود. در رابطه با طبقات زیرزمین هم قرار شد همان پنج طبقه را بسازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز