خبرگزاری کار ایران

در حاشیه جلسه شورای شهر مطرح شد؛

شوخی هاشمی با تحریم/نمایشگاه‌های بین‌المللی دیگر خیلی شلوغ نمی‌شوند

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۶۳۹

محسن هاشمی درباره اظهارات استاندار مبنی بر کلنگ‌زنی ساختمان پلاسکو در روز عید فطر گفت: بنیاد مستضعفان خواسته‌هایی دارد که پاسخگویی به آنها با مشکل روبروست.

به گزارش خبرنگار ایلنا محسن هاشمی در حاشیه شصت و نهمین جلسه شورای شهر به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

رئیس شورای شهر با اشاره به محتویات جلسه امروز گفت: در این جلسه لایحه کاهش تخلفات ساختمانی که چندی پیش کلیات آن به تصویب رسیده بود، مورد بررسی قرار گرفت و با طرح چند پیشنهاد به تصویب رسید. همچنین پرونده هشت باغ که برای تعیین تکلیف به صحن آمده بود، بررسی و به غیر از یک پرونده بقیه باغ تشخیص داده شدند.

هاشمی درباره اظهارات استاندار مبنی بر کلنگ‌زنی ساختمان پلاسکو در روز عید فطر تصریح کرد: مالک ساختمان یعنی بنیاد مستضعفان خواسته‌هایی دارد که پاسخگویی به آنها با مشکل روبروست. این موضوع مربوط به بنیاد مستضعفان است و بهتر است تکلیف پلاسکو را از این سازمان بپرسیم.

رئیس شورا در رابطه با سرانجام برگزاری نمایشگاه الکامپ در تهران گفت: قرار نیست نمایشگاه‌های پرمخاطب در شهر تهران برگزار شود. این نمایشگاه (الکامپ) تخصصی بوده و فقط ایرانی‌ها در آن شرکت می‌کنند پس مخاطب چندانی نداشته و می‌تواند در محل نمایشگاه بین‌المللی برگزار شود.

وی در رابطه با میزان حضور کشورهای خارجی در نمایشگاه به شوخی گفت: شاید یکی از دستاوردهای تحریم همین باشد که کشورهای خارجی در نمایشگاه‌های ما شرکت نکرده و در نتیجه زیاد شلوغ نمی‌شوند.

رئیس شورای شهر در ادامه به سرانجام خط شش و هفت مترو اشاره کرد و گفت: خط هفت زمان قالیباف زودتر از موعد افتتاح شد و همین مساله موجب شد مشاجراتی در شورای چهارم ایجاد شود. من در بازدیدی که از خط هفت داشتم متوجه شدم این خط را نمی‌توان در زمان محدود ایمن کرد.

هاشمی با اشاره به اینکه شهردار هم صبح از خط هفت بازدید کرده است، افزود: با این حال احتمالا شش الی هفت کیلومتر از خط هفت تابستان امسال مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز