خبرگزاری کار ایران

پروژه‌های نیمه تمام شهرداری خطرآفرین است/تکلیف پروژه تقاطع غیرهمسطح آزادی و استاد معین را مشخص کنید

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۴۷۵

عضو شورای شهر تهران گفت: عدم تعریف دقیق پروژه‌ها بدون مطالعات و پیوست‌های محیط زیستی و اجتماعی در زندگی شهروندان اختلال ایجاد کرده است و منابع مالی شهرداری را تلف می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید فراهانی (عضو شورای شهر تهران) در جریان شصت و نهمین جلسه شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود به شرایط نامشخص پروژه تقاطع غیرهمسطح خیابان آزادی و استاد معین انتقاد کرد.

فراهانی با بیان اینکه تعریف صحیح و اجرای دقیق و به موقع پروژه‌ها و تامین ایمنی شهروندان در زمان اجرای پروژه جزو وظایف اساسی شهرداری است، گفت: عدم تعریف دقیق پروژه‌ها بدون مطالعات و پیوست‌های محیط زیستی و اجتماعی در زندگی شهروندان اختلال ایجاد کرده است و منابع مالی شهرداری را تلف می‌کند.

عضو شورای شهر با اشاره به بازدید خود از منطقه ۹ و شکایات شهروندان از پروژه تقاطع غیرهمسطح خیابان آزادی و استاد معین افزود: این پروژه متوقف شده است به همین دلیل در بودجه سال ۹۷ ، ۱۰ میلیارد تومان به عنوان اعتبار آن پیش‌بینی و تصویب شد این پروژه از سال ۹۳ آغاز شده و تاکنون پیشرفت چندانی نداشته است.

فراهانی با بیان اینکه اگر این پروژه تعیین تکلیف نشود می‌تواند برای جان شهروندان خطرناک باشد، افزود: اگر تکلیف پروژه مشخص نشود شاهد حوادث اسف‌بارتری از بلعیده شدن یک کامیون حامل خاک و نخاله که در محل ورودی خیابان شهید اکبری به خیابان آزادی در مجاورت پروژه زیر گذر رخ داد، خواهیم بود.

وی در انتها خاطرنشان کرد: در همین راستا در رابطه با تعیین تکلیف پروژه تقاطع غیرهمسطح خیابان آزادی و استاد معین به شهردار تهران تذکر می‌دهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز