خبرگزاری کار ایران

شهردار در جمع خبرنگاران:

تغییر در دو معاونت و یک سازمان در همین هفته/خط ۷ مترو شهریورتمام نمی‌شود/ تکلیف تخلفات ایران مال مشخص نشده است

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۶۴۵

افشانی درباره تغییرات تازه در شهرداری گفت: از همین هفته تغییرات آغاز می‌شود و شاهد تغییر در معاونت فنی و عمرانی، معاونت معماری و شهرسازی و سازمان نوسازی شهرداری تهران خواهیم بود. البته تغییر در روابط عمومی شهرداری تهران هنوز مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی افشانی (شهردار تهران) امروز (۲۰ خرداد ماه) در جریان ارائه گزارش تفریق بودجه سال ۹۵ در صحن شورای شهر حاضر شد.

وی پس از پایان گزارش پشت تریبون رفته و ضمن عذرخواهی به خاطر ترک جلسه خطاب به اعضای شورا گفت: خواهش می‌کنم اگر برای ما تعهدی را مصوب می‌کنید به بحث اجرای آن هم توجه داشته باشید.

وی ادامه داد: باید به ما در شهرداری تهران زمان داده و آنچه را فکر می‌کنید ممکن است عملی شود مصوب کنیم.

شهردار تهران در ادامه در حاشیه جلسه در جمع خبرنگاران با اشاره به تشکیل جلساتی با مدیران بانک‌ها گفت: از آنجایی که حجم بدهی‌های شهرداری به بانک‌ها بسیار بالاست و نزدیک به ۲۰ هزار میلیارد تومان به بانک‌ها بدهکار هستیم و آنها به ما تسهیلات نمی‌دادند در همین راستا جلسه‌ای با بانک‌ها برگزار کرده و قرار شد دو کارگروه با مشارکت بانک‌ها تشکیل شود که یکی از آنها به بحث مشارکت در کارهای عمرانی اختصاص دارد.

شهردار در پاسخ به این سوال که چه زمانی انتصابات جدید برگزار خواهد شد، گفت: از همین هفته تغییرات در شهرداری تهران آغاز می‌شود و شاهد تغییر در معاونت فنی و عمرانی، معاونت معماری و شهرسازی و سازمان نوسازی شهرداری تهران خواهیم بود. البته تغییر در روابط عمومی شهرداری تهران هنوز مشخص نیست.

شهردار تهران در پاسخ به این سوال که آیا فاینانس مترو برای تکمیل خط ۷ با مشکل روبه‌رو است، افزود: ۷۰۰ میلیارد تومان بیست و هشتم اسفندماه توسط بانک شهر برای خط ۷ مصوب شده است.

وی ادامه داد: نمی‌توانم تضمین کنم که خط ۷ چه زمانی به اتمام می‌رسد. من تا زمانی که مطمئن نشده‌ام برای اتمام این پروژه تاریخ تعیین نخواهم کرد. با این حال با توجه به شرایط به نظر نمی‌رسد خط ۷ تا پایان شهریور به اتمام برسد.

شهردار در رابطه با تخلفات پروژه ایران مال که پیش از این گفته شده بود بیش از هزار متر تخلف دارد، گفت: نمی‌گویم این پروژه تخلف ندارد اما هنوز در دست بررسی است و اگر تخلفاتش قابل رفع نباشد به مراجع حقوقی ارسال می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز