خبرگزاری کار ایران

حسین رسولی:

مشکلات جدی ترافیکی در منطقه ۱۰ تهران/ورود نیروی انتظامی به موضوع ناامنی در محدوده نواب

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۶۳۷

خزانه‌دار شورای شهر تهران، خواستار ارائه به موقع گزارش درآمد و هزینه شهرداری به شورا جهت اطلاع‌رسانی عمومی از شهرداری تهران هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن رسولی (عضو  شورای شهر تهران) در جریان شصت و هشتمین جلسه شورای شهر، در تذکر پیش از دستور با اشاره به جلسه مجمع امید با شورایاران منطقه ۱۰ شهردرای تهران گفت: منطقه ۱۰ یکی از کوچکترین مناطق شهر تهران است اما بالاترین تراکم جمعیتی را در خود جای داده است. موضوع پارکینگ مسئله اساسی این منطقه است.

‌وی افزود: ضرورت دارد شهرداری تهران و سازمان ثبت اسناد با هماهنگی‌های لازم اقدام به صدور سند مجزا برای متقاضیان پارکینگ کند چراکه این منطقه کشش لازم برای این موضوع را دارد.

این عضو شورای شهر با اشاره به ضرورت الزام شهردار به حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برای حل مشکلات ترافیکی این منطقه، تصریح کرد: حاشیه خیابان آزادی، تقاطع خیابان‌های رودکی، جیحون، خوش و ورودی و خروجی بریانک از بزرگراه نواب مشکل جدی ترافیکی دارند که نیازمند بازمهندسی ترافیک است.

وی با تاکید بر اهمیت توجه کمیسیون معماری و شهرسازی نسبت به انطباق طرح تفصیلی با موضوعات شهرسازی این منطق ادامه داد: پهنه‌ی پشتی بزرگراه نواب نیز به خاطر نبود روشنایی و گشت‌زنی کم پلیس تبدیل به بافت ناپایدار شهری شده است. از نیروی انتظامی می‌خواهیم به این مسئله توجه کنند.

خزانه‌دار شورای شهر تهران در ادامه خطاب به شهردار تهران، خواستار ارائه به موقع گزارش درآمد و هزینه شهرداری به شورا جهت اطلاع‌رسانی عمومی شد و گفت: در گذشته مقرر شده بود که در پایان هر ماه شهردار گزارش درآمد و هزینه خود را به شورا ارسال کند. این گزارش تا پایان فروردین ماه سال ۹۷ دریافت شده است. باتوجه به مباحث موجود در خصوص نقل و انتقال شهردار این تاخیر طبیعی است اما ضرورت دارد که این انضباط رعایت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز