خبرگزاری کار ایران

شهرداری صاحب خبرگزاری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۵۹۸

رییس مرکز ارتباطات شهرداری تهران گفت: با تجمیع سایت‌های خبری و اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، پایگاه خبری شهر راه‌اندازی می‌شود. این خبرگزاری مرجع اصلی اخبار شهرداری تهران خواهد بود.

به گزارش ایلنا، امین عارف‌نیا (رییس مرکز ارتباطات شهرداری تهران) با اشاره به پراکندگی سامانه‌های مراکز اطلاع‌رسانی در شهرداری تهران در گذشته اظهار کرد: این موضوع جدا از تشتت خبری، اتلاف منابع مالی شهرداری تهران را در پی داشت که در نهایت به دلیل بهره‌وری پایین تصمیم به تجمیع تمامی آن‌ها گرفته شد.

مشاور شهردار تهران معتقد است، با افتتاح این خبرگزاری اطلاعات به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن و با سرعت عمل بالا در اختیار تمامی شهروندان قرار خواهد گرفت. او هدف این خبرگزاری را دقت، سرعت و امانت‌داری در انتقال اخبار عنوان کرد.

او همچنین با اشاره به پورتال Tehran.iri هم گفت: این سامانه که بیشتر به امر خدمات‌رسانی در حوزه‌های مختلف شهروندی می‌پردازد با هدف افزایش کارایی و سرعت دچار تغییراتی شده است و به زودی با تغییرات جدید رونمایی خواهد شد.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران همچنین از سامانه سار به عنوان یکی دیگر از دستاوردهای تازه این مرکز نام برده و گفت: این سامانه در راستای ساماندهی نشر آگهی‌های رسانه‌ای واحدهای تابعه شهرداری تهران، با رویکرد تسهیل در فرآیند مدیریت مناقصه و مزایده در رسانه‌ها و نیز حمایت عادلانه از مطبوعات شهر ایجاد شده است.

عارف‌نیا تاکید کرد: راه‌اندازی این سامانه باعث وحدت رویه در تمامی فرآیندهای اصلی و فرعی و نیز روش‌های اجرایی شده و با پرهیز از اعمال سلیقه و تفسیر به رأی، مانع از برداشت‌های متفاوت خواهد شد.

عارف نیا با تاکید بر همکاری‌های بین سازمانی ادامه داد: این سامانه به سرور معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متصل است و از این پس، تمامی واحدهای تابعه شهرداری تهران برای درج آگهی در رسانه‌ها، ملزم به استفاده از این سامانه هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز