خبرگزاری کار ایران

سرهنگ قاسم‌آبادی خبر داد:

دستگیری زوج سارق با ۳ فقره سرقت در شب

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۶۲۸

رئیس کلانتری ۱۰۸ نواب از دستگیری زوج سارق قطعات و لوازم داخل خودرو و اعتراف آنان به ۵۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مسلم قاسم آبادی اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در محدوده کلانتری 108 نواب، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از انجام کارهای تحقیقاتی و هدفمندسازی گشت‌های خود، موفق شدند ردپایی از حضور 2 سارق حرفه ای زن و مرد پیدا و متعاقب آن مخفیگاه آنان را در محدوده خیابان آذربایجان شناسایی کردند. همچنین در پایش اطلاعاتی به دست آمده، سارقان پس از سرقت قطعات و تجهیزات، خودرو را در مخفیگاهشان پنهان می کردند.

سرهنگ قاسم‌آبادی با بیان اینکه زوج سارق در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند، تصریح کرد : سارقان دستگیر شده در تحقیقات پلیسی و ارائه مستندات لب به اعتراف گشودند و ضمن اقرار به اینکه شبی 3 فقره سرقت مرتکب می‌شدند به ارتکاب 50 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: از مخفیگاه متهمان بیش از 132 قلم کالای مسروقه مانند: رینگ و لاستیک نو خودرو ،پتو مسافرتی، وسایل ورزشی، مدارک هویتی و اسناد مالکیت، ضبط خودرو، دوچرخه، پوشاک و ... کشف شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز