خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی:

شدت بارندگی در کشور از فردا کاسته خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۷۲۳

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش دمای نیمه شمالی کشور طی سه روز آینده خبر داد و گفت: فردا (۲۸ اردیبهشت) از شدت بارندگی در کشور کاسته می‌شود.

به گزارش ایلنا، احد وظیفه (مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی)بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی، امروز ( ۲۷ اردیبهشت) رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد و گرد و خاک در مرکز و شرق کشورو رگبارهای پراکنده باران در شمال شرق و ارتفاعات البرز شرقی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: بیشترین میزان بارش امروز (۲۷ اردیبهشت) در استان‌های قم، اصفهان، جنوب مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد، یزد و خراسان جنوبی پیش‌بینی می‌شود همچنین در برخی نقاط در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید روی می‌دهد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه فردا (۲۸ اردیبهشت) از شدت بارندگی کاسته خواهد شد، گفت: فردا رگبار باران در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، ارتفاعات کرمان و ارتفاعات البرز مرکزی روی می‌دهد.

وظیفه تاکید کرد: فردا (۲۸ اردیبهشت) در شرق و جنوب شرق کشور در برخی نقاط وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود همچنین در روز شنبه (۲۹ اردیبهشت) رگبار باران در البرز مرکزی و در بعد از ظهر در زاگرس مرکزی انتظار می‌رود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: نیمه شرقی خلیج فارس و شمال دریای عمان امروز و فردا ( ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت) مواج خواهد بود همچنین دما در نیمه شمالی کشور طی سه روز آینده افزایش می‌یابد.

وظیفه در پایان در مورد شرایط جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران، فردا (۲۸ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای پایتخت در این روز ۲۵ و ۱۴ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود. همچنین آسمان تهران در روز شنبه (۲۹ اردیبهشت) صاف، در بعد از ظهر قسمتی ابری همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۲۶ و ۱۶ درجه سانتیگراد خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز