خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه دو خبر داد:

احداث نیروگاه برق در بوستان نهج‌البلاغه/ تامین برق مورد نیاز بوستان‌های بزرگ

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۱۱۱

شهردار منطقه دو از احداث نیروگاه برق در بوستان نهج‌البلاغه برای تامین برق مورد نیاز بوستا‌ن‌های بزرگ غرب تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، رسول کشت‌‌‌‌‌‌‌پور با اشاره به راه‌‌‌اندازی نیروگاه نهج‌‌‌البلاغه برای تامین برق فضای سبز بوستان‌‌های بزرگ منطقه گفت: براساس تدابیر شهردار تهران برای صرفه‌‌‌‌جویی و استفاده بهینه از منابع، فناوری‌‌‌های نوین روز و کاهش هزینه و ماده ۱۳۳ قانون پنجم توسعه اقتصادی کشور، با توجه به اجرای طرح ساماندهی رود دره فرحزاد و بوستان بزرگ نهج‌‌‌‌البلاغه برای تامین انشعاب برق و کاهش هزینه برق مصرفی راه‌‌‌اندازی نیروگاه نهج البلاغه در دستورکار شهرداری منطقه قرار دارد. 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه حجم گسترده‌‌‌ای از گردشگران به این مناطق روزانه مراجعه می‌‌کنند، تامین امنیت و رفاه شهروندان از اولویت بالایی برخوردار است. ضمن اینکه بهای برق مصرفی هزینه سنگینی را به شهرداری تحمیل می‌‌‌کند.

شهردار منطقه دو در مورد جزئیات این طرح اظهار داشت: ساخت نیروگاه، تولید و تامین برق در مقیاس کوچک در دستورکار شهرداری قرار گرفته و عملیات ساخت نیروگاه و خرید و نصب تجهیزات آن به پایان رسیده و با نصب انشعاب گاز به بهره‌برداری می‌‌‌رسد.

کشت‌پور با اشاره به هماهنگی با اداره برق برای راه‌‌‌آندازی این نیروگاه، تصریح کرد: با توجه به ضرورت دریافت مجوز برای نیروگاه‌‌های زیر ۲۵ مگاوات، هماهنگی با اداره برق منطقه‌‌‌ای، اداره توزیع، شرکت توانیر، دفتر خصوصی‌‌‌سازی صنعت برق، وزارت نیرو، سازمان حفاظت از محیط زیست، شرکت گاز و دفتر تولید پراکنده انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز