خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز اطلاعات راهور ناجا خبر داد:

باران، ۴ محور را مسدود کرد/ ترافیک سنگین در آزادراه کرج- قزوین

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۲۲۱

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش باران و انسداد 4 محور به دلیل آبگرفتگی در استان اصفهان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی (رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا) در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه کرج- قزوین سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: آزادراه‌های قم- تهران، کرج- تهران، و ساوه- تهران نیز ترافیکی پرحجم و روان را به خود اختصاص داده است.

وی به بارش باران و انسداد 4 محور به دلیل آبگرفتگی در استان اصفهان اشاره و اعلام کرد: محورهای اصلی همچون محور قدیم کاشان- اردستان و اردستان- نطنز و همچنین محورهای فرعی قهرود به قمصر و ابیانه در استان اصفهان به دلیل بارش باران مسدود شده‌اند.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: در محورهای کاشان- اردستان و اردستان- نطنز با توجه به حجم آبگرفتگی تردد وسایل نقلیه سبک ممنوع بوده و فقط وسایل نقلیه سنگین می‌توانند تردد کنند.

این مقام ارشد راهور ناجا به بارش باران در اکثر محورهای استان‌های زنجان، قزوین و اصفهان اشاره و بیان داشت: در محور رشت در استان گیلان، چمن‌بید در استان خراسان شمالی و همدان- ساوه در استان همدان بارش باران جریان دارد.

وی گفت:‌ در اکثر محورهای استان مرکزی و همچنین محور بروجرد- اراک در استان لرستان مه‌گرفتگی و کاهش دید گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام وترافیکی روان برخوردار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز