خبرگزاری کار ایران

معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان:

خودکشی‌های عجیب و غریب بین جوانان باید تحلیل شود

کد خبر : ۶۱۷۵۴۸

معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان گفت: در حوزه جوانان با مسائل نوپدید زیادی مواجه هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدمهدی تندگویان معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان در مراسم رونمایی از منشور گروه مشاوران نخبه جوان در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: امیدواریم در انتصابات و در ارتقای درجات به گروه جوان نیز توجه شود.

وی با طرح این پرسش که چرا هم اکنون به راحتی به جوانان اعتماد نمی‌کنیم خاطرنشان کرد:‌ همه ما حاصل انقلاب هستیم اما نمی‌دانم چرا در حوزه انتصابات و اجرا خیلی سخت جوانان را باور کرده و به آنها اعتماد می‌کنیم.

معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد:‌ جوانان جسور اهل عملیات و خلاقیت هستند و می‌توانند تحلیل‌های خوبی داشته باشند البته می‌توانیم در کنار جوانان چند مشاور کارکشته نیز داشته باشیم.

تندگویان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره مشاوران خاطرنشان کرد:‌ اگر در عرصه انقلاب و جنگ جوانان نبودند ما شکست می‌خوردیم. فرماندهان بزرگ جبهه‌های ما که امروز از شهدای عالیقدر هستند همان جوانانی بودند که با جسارت و همت هشت سال جلوی تجاوز دشمن ایستادند.

وی با بیان اینکه ما در حوزه جوانان با مسائل نوپدید زیادی مواجه هستیم تصریح کرد: یک وقت‌هایی اعتیاد و جرائمی از جمله سرقت‌ها بود اما امروز در حوزه آسیب‌های اجتتماعی نیاز به بروزسانی دائمی داریم چرا که با مسائلی در فضای مجازی و اتفاقاتی روبرو هستیم که از خارج هدایت می‌شود. همچنین تحلیل‌های غربی شبکه‌های خارجی را نیز داریم و همچنین مسائل نوپدیدی مانند خودکشی‌های عجیب و غریب که جوانان ما بدون هیچ مشکلی و فقط به عنوان لذت و تفریح اقدام به آن می‌کنند و متاسفانه از لحظه خودکشی فیلم می‌گرفته و آن را پخش می‌کنند.

معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان به حوزه دختران و زنان اشاره کرد و گفت: مسائل عجیب و غریبی در این حوزه نیز داریم ما درگیر اجرائیم و دسترسی میدانی به جامعه‌مان محدود است و مشاوران جوان در این زمینه می‌توانند ما را یاری کنند.

تندگویان خاطرنشان کرد: یکی از کارهایی که مشاوران جوان می‌توانند در آن به ما کمک کنند تدوین سیاست‌های برخورد با آسیب‌های اجتماعی جدید است و می‌تواند با اطلاع‌رسانی این مسائل به ما در سطوح مختلف کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: در شهر تهران که کشورشهر است ما با تمام فرهنگ‌ها، اقوام و گروه‌های اجتماعی طرف هستیم حاشیه نشینی، پایگاه‌های عجیب مواد مخدر و مشروبات و ... از مواردی است که پایش و رصد آنها سخت بوده و آشنایی با همه فرهنگ‌ها برای‌مان دشوار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز