خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

حل معضلات تهران بدون کمکِ حاکمیت ممکن نیست

asdasd
کد خبر : ۶۱۷۰۸۷

عضو شورای شهر تهران گفت: حل مشکلات و معضلات شهری در مقیاس تهران بدون کمک همه اجزای حاکمیت ممکن نیست.

مجید فراهانی، عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره انتخاب شهردار آینده تهران گفت: راهبرد شورا این است که بتواند شهرداری انتخاب کند که با حاکمیت کار کرده و برای ما اهمیت دارد که مخالفت جدی‌ای با کاندیدا در حاکمیت وجود نداشته باشد، اگر مخالفت جدی وجود داشته باشد، بی‌تردید در آرای اعضا لحاظ خواهد شد.

وی ادامه داد: حل مشکلات و معضلات شهری در مقیاس تهران بدون کمک همه اجزای حاکمیت ممکن نیست و اگر مخالفت جدی از سوی حاکمیت با یکی از کاندیداها وجود داشته باشد، بر رای شورا تاثیر خواهد گذاشت. 

همچنین الهام فخاری، عضو دیگر شورای شهر تهران درباره کاندیداهای شهرداری تهران گفت: کاندیداها نتیجه نظر و رای اعضای شورای شهر تهران و از شخصیت‌هایی هستند که سوابق مدیریتی و اجرایی دارند و از رزومه قابل قبول و دفاعی برخوردار هستند. این افراد توانمند و در حوزه تخصصی خود شناخته شده‌اند.

 عضو شورای شهر تهران با یادآوری انتقاداتی که پیش از این به لیست کاندیداهای انتخابی شهرداری وارد شده بود، گفت: تخریب شخصیت مدیری که در شورای شهر مطرح می‌شود، در حقیقت تخریب سرمایه‌های انسانی این کشور است، همه آنها  انسان‌های تحصیل کرده و توانمندی هستند. اینکه می‌گویند، گزینه‌ها در قد و قواره شهرداری تهران نیست، همینجا مشکل پیدا می‌کند، چرا که قرار نیست؛ فردی در حد رئیس‌جمهور، شهرداری کند؛ قرار است شهردار، شهرداری کند. در حقیقت لیست کاندیداهای انتخابی شورای پنجم نشان‌دهنده برگشت شهرداری به جایگاه واقعی خود است؛ البته شهردار پایتخت شدن بی‌تردید الزامات، شرایط و ملاحظات خاص خود را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز