خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ناجا:

تبلیغات مسموم‌کننده، ماموران پلیس را از انجام وظایف باز نمی‌دارد

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۵۹۳

سخنگوی نیروی انتظامی با بیان اینکه ماموریت‌های پلیسی تعطیلی‌بردار و موسمی و فصلی نیستند، تاکید کرد: هیچ فضای تبلیغاتی مسموم‌کننده‌ای نمی‌تواند ماموران را از تلاش برای برقراری امنیت مردم و صیانت از جان، مال و ناموس مردم و انجام وظیفه بازدارد.

به گزارش ایلنا، سردار سعید منتظرالمهدی گفت: قوام و دوام، پویایی و بالندگی هر جامعه، کشور و ملتی به رعایت هنجارها و قوانین آن جامعه توسط تک‌‌تک مردم و البته در سایه امنیت جاری در آن بستگی دارد و مردم کشورمان که از سطح فرهیختگی، فرزانگی و مدنیت بالایی برخوردار هستند، همواره از پلیس به عنوان اصلی‌‌‌ترین نهاد متولی نظم و امنیت جامعه انتظار دارند تا با صلابت، اقتدار، رحمت و هوشمندی و در عین حال درایت و دوراندیشی مانع از بروز هرگونه کج‌روی و هنجارگریزی شوند.

وی با بیان اینکه پلیس هم با استفاده از اختیارات قانونی که قانونگذار تعیین کرده از ارزش‌ها و هنجارهای جامعه صیانت می‌کند، اظهار داشت: ناجا تلاش می‌‌‌‌کند نظم و امنیت را در تمامی ابعاد آن بسط و گسترش دهد. 

سخنگوی ناجا با تاکید براینکه ماموریت‌‌های پلیسی تعطیلی ندارند و موسمی و فصلی نیستند، تصریح کرد: این ماموریت‌ها در واقع مشمول زمان نمی‌‌شوند و طبیعتاً هیچ فضای تبلیغاتی مسموم‌‌کننده‌‌ای نمی‌‌تواند ماموران ما را از تلاش روزافزون برای برقراری امنیت مردم و صیانت از جان، مال و ناموس آنان بازدارد.

منتظرالمهدی ادامه داد: نباید یادمان برود هر آنگاه که اقتدار پلیس کشوری شکسته شود، دیگر سنگ روی سنگ بند نخواهد شد و این تنها پلیس نیست که متضرر می‌‌شود بلکه همه مردم و کشور دستخوش آسیب خواهند شد.

وی با طرح این پرسش که در کجای دنیا در مقابل فرامین پلیس مقاومت می‌شود، خاطرنشان کرد: در همه جای دنیا، دستور پلیس لازم‌‌‌الاجراست و تخلف و سرپیچی از آن جرم و مستوجب مجازات است. در کشور ما هم، اساساً هرگونه توهین و مقاومت در مواجهه با پلیس پذیرفته نیست و حتماً پیگرد قانونی دارد، به کسی اجازه نخواهیم داد که تلاش‌ها و خدمات شبانه‌روزی پلیس را زیر سوال ببرد.

معاون اجتماعی ناجا اضافه کرد: این پلیس، همان پلیسی است که در شب و روز، گرما و سرما و سختی‌‌‌ها  از سرحدات مرزها تا کوچه پس کوچه‌‌هایمان در کنار مردم بوده و انجام وظیفه می‌‌کند و ماه و سالی نیست که برای امنیت کشور، شهید ندهد.

منتظرالمهدی بیان اینکه مرزبانان غیرتمند نیروی انتظامی در مقابله و مبارزه با تروریست‌‌‌ها و اشرار و دیگر ماموران در مصاف با سوداگران مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت از هیچ کوششی دریغ نکرده و جانفشانی می‌‌کنند، ابراز داشت: به نمایندگی از سازمان بزرگ نیروی انتظامی و فرمانده ناجا، سپاسگزار یکایک شهروندان قانونمدار و قانونمند عزیز کشورمان هستم که همواره در کنار پلیس خودشان در انجام ماموریت‌‌های بی‌‌شمار پلیس کمک حال بودند و از هیچ تلاشی فروگذار نبودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز