خبرگزاری کار ایران

تشریح عملیات سیل و آبگرفتگی و طوفان در ۸ روز گذشته؛

امدادرسانی به بیش از ۲ هزار تن در سیل و آبگرفتگی ۱۵ استان

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۱۸۴

رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه ۱۵ استان کشور طی روزهای گذشته متاثر از سیل، آب‌گرفتگی و طوفان بود، گفت: امدادگران به ۲ هزار و ۹۵۵ نفر خدمات امدادی ارائه کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ مرتضی سلیمی، با اشاره به عملیات سیل و آب‌گرفتگی و طوفان طی ۸ روز اخیر، گفت: امدادگران هلال احمر از روز ۲۳ تا ۳۰ فروردین به ۱۵ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، ایلام، چهار محال و بختیاری، خراسان جنوبی، ‌خراسان رضوی، خوزستان، سمنان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، لرستان و یزد که تحت تاثیر سیل، آبگرفتگی و طوفان بودند، امدادرسانی کردند.

وی با اشاره به امدادرسانی در ۱۰۳ شهر و روستا و منطقه عشایرنشین استان‌های متاثر، افزود: بر این اساس ۱۲۵ تیم عملیاتی متشکل از ۴۰۱ امدادگر و نجاتگر به ۲ هزار و ۹۵۵ تن از هموطنان امدادرسانی کردند که به ۴۳۰ نفر از آن‌ها اسکان اضطراری داده شده است.

سلیمی اظهار کرد: در این مدت ۵۸ دستگاه چادر، یک هزار و ۱۴۹ تخته پتو، ۲۱۰ تخته موکت، یک هزار و ۲۹۵ کیلوگرم نایلون، ۲۲۵ شعله والور و فانوس، ۱۱۰ ست شست‌و‌شو، یک هزار و ۸۲۱ قوطی کنسرو، ۱۷۵ کیلوگرم برنج، ۳۶۴ کیلوگرم قند و شکر و ۸۲۲ قرص نان در این استان‌ها توزیع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز