خبرگزاری کار ایران

نجات دختر ۷ ساله‌ای در آسانسور

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۱۶۳

دختر هفت ساله‌ای که پایش بین کابین و دیواره آسانسور گیر کرده بود با کمک آتش نشانان از این حادثه رهایی یافت.

به گزارش ایلنا، پس از اینکه والدین این کودک گرفتار با سامانهٔ ۱۲۵ تماس گرفتند و برای نجات دخترشان از آتش نشانی کمک خواستند، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله در ساعت ۱۲: ۰۵ ظهر امروز زنگ ایستگاه ۴۸ را بصدا درآورد و آتش نشانان به همراه تیم نجات ۲ را به بلوار ابوذر، خیابان قیام شمالی روانه کرد.

حسین دولابی فرماندهٔ آتش نشانان اعزامی دربارهٔ این حادثه اظهار داشت: در طبقهٔ پنجم یک ساختمان ۵ طبقهٔ مسکونی، دختر بچه ۷ ساله‌ای بنام هستی-ک به دلیل بازیگوشی و شیطنت و بی‌احتیاطی پای راستش بین کابین و دیواره آسانسور گیر کرده و در وضعیت نامناسبی قرار گرفته بود.

وی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی بلافاصله ضمن قطع برق آسانسور و ایمن کردن محل، با استفاده از ابزار‌های لازم، عملیات خود را آغاز کردند و با رعایت نکات ایمنی و بعداز ایجاد فاصله بین دیواره و کابین آسانسور، پای وی را‌‌ رها کردند.

دولابی افزود: نیروهای عملیاتی پس از آزاد کردن پای دختربچه و تحویل وی به امدادگران اورژانس حاضر در محل، مصدوم بی‌درنگ برای انجام درمان‌های لازم به بیمارستان انتقال یافت.

این فرمانده آتش نشانی از شهروندان و والدین خواست که به هیچ وجه به کودکان خود اجازه ندهند که به تنهایی از آسانسور استفاده کنند یا حتی برای بازی به آن نزدیک شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز