خبرگزاری کار ایران

کشته و زخمی شدن سه نفر براثر آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۶۷۷

سخنگوی اورژانس کشور حریق در یک ساختمان مسکونی خبر داد و گفت: در این حادثه دو نفر مصدوم و یک نفر نیز جان خود را از دست داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت 12:27 یک مورد حادثه آتش‌سوزی در خیابان آیت‌الله کاشانی، خیابان بهنام جنوبی به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه سه ایستگاه به همراه تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام می‌شود، خاطرنشان کرد: محل حادثه یک ساختمان 4 طبقه مسکونی بود که در یک واحد 100 متری حریق اتفاق افتاده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه اطلاعات اولیه حاکی از این بود که یک نفر نیز در داخل واحد محبوس است گفت: آتش‌نشانان خود را به سرعت به طبقه بالا رسانده و وارد عملیات شدند. آتش‌ از یکی از اتاق خواب‌ها آغاز و در حال سرایت به دیگر بخش‌های خانه بود و دود بسیار غلیظی هم این طبقه و هم طبقات دیگر را فراگرفته بود.

ملکی خاطرنشان کرد: عده‌ای نیز در طبقات بالایی محبوس شده بودند آتش‌نشانان برای نجات آنها به طبقات بالایی رفتند و به طور همزمان مشغول خاموش کردن آتش شدند. یک مرد حدود 80 ساله که دچار معلولیت و محدودیت بود و با واکر و ویلچر می‌توانست حرکت کند در داخل اتاق خواب بود که دچار سوختگی بسیار شدیدی از نقاط مختلف بدن شده بود که با حضور عوامل اورژانس و معاینات مشخص شد که متاسفانه جان خود را از دست داده است.

وی ادامه داد: گروه‌های دیگر نیز از طبقات بالایی 4 نفر دیگر را که دچار دود گرفتگی شده بودند خارج کردند که یک آقا و خانم 80 ساله هم دچار دودزدگی شده بودند که به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز