خبرگزاری کار ایران

دستگیری کیف قاپان بهشت زهرا

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۸۳۵

سارقان در عصرهای پنج‌شنبه و ظهرهای جمعه با حضور در قطعات قبور از شهروندان کیف قاپی می کردند.

به گزارش ایلنا سرهنگ نظری رییس کلانتری ۲۰۵ صحن مطهر با تشریح جزییات این خبر گفت: در ساعت ۱۳:۳۰ روز جاری خانمی ۲۶ با مرکز ۱۱۰ تماس گرفت و گفت کیفش در قطعه ۱۱۱ بهشت زهرا توسط یک موتور با دونفر به سرقت رفت.

وی ادامه داد: با تحقیقات میدانی و اخذ مشخصات متهمان از شاکیه تیم عملیات کلانتری وارد عمل شد و در قطعات مختلف بهشت زهرا به گشت زنی پرداختند.

رییس کلانتری ۲۰۵ صحن مطهر با بیان اینکه موتورسیکلت مورد نظر در حوالی قطعه هنرمندان مشاهده شد که با رویت ماموران فرار کردند اظهار کرد: پس از تعقیب و گریز، متهمان از درب شرقی به سمت کهریزک متواری شدند که دیگر واحدها نیز به کمک ماموران تعقیب کننده آمدند که پس از ۴۵ دقیقه عملیات پلیسی نهایتا جنب مترو کهریزک دستگیر شدند.

سرهنگ نظری تصریح کرد: شاکیه به هنگام مواجهه با آنان بیان داشت برای فاتحه خوانی بر سر قبر پدربزرگم در حال رفتن به قطعه مربوطه بودم که ناگهان نفر ترک نشین کیفم را از دوشم کشید و متواری شدند.

وی ادامه داد: متهمان در تحقیقات اظهارکردند در ساعات عصرانه پنج شنبه ها و ظهر جمعه در بهشت زهرا جهت سرقت حاضر می شوند.

 سرهنگ نظری ضمن توصیه به شهروندان در حفظ اموالشان بیان داشت تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز