خبرگزاری کار ایران

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران خبر داد:

بهره‌برداری از طبقه دوم تونل آرش-اسفندیار در اردیبهشت ماه

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۸۲۱

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: طبقه دوم تونل ارتباطی خیابان آرش به بلوار اسفندیار و بزرگراه آیت الله هاشمی روزهای نخست اردیبهشت ماه امسال تحویل شهروندان می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران ،در نشستی که با حضور پیروز حناچی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و مدیران ارشد معاونت،  حبیب الله تاجیک اسماعیلی شهردار منطقه ۱ و همچنین جمعی از دست اندرکاران پروژه احداث پل های تقاطع غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه‌های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی در محل کارگاه پروژه برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت مقاطع مختلف اجرایی، تدابیری به منظور تسریع عملیات عمرانی اتخاذ شد.

در حالی که تلاش دست اندرکاران اجرایی این پروژه بر تکمیل هرچه سریعتر پل دسترسی از بزرگراه امام علی(ع) به سمت غرب بلوار ارتش متمرکز شده است، ضرورت تکمیل بخش های دیگری از هسته مرکزی این پروژه شامل رمپ های غرب به جنوب و شمال به جنوب تقاطع بلوار ارتش با بزرگراه امام علی(ع) مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد اقدامات موردنیاز برای تکمیل دسترسی های یادشده، به همراه اصلاحات هندسی لازم برای توسعه خطوط اتوبوس های تندور(بی آر تی) انجام شود.

در این نشست همچنین موضوع جابجایی دکل های برق فشار قوی از رفیوژ میانی بلوار ارتش به عنوان پیش نیاز تکمیل پل ها و مسیرهای دسترسی تقاطع غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی مطرح و مقرر شد تمهیدات لازم برای اجرایی ساختن این مهم، ضمن هماهنگی با شرکت توزیع برق منطقه ای، بررسی، مطالعه و برنامه ریزی شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در ادامه این بازدید میدانی، به منطقه ۳ شهرداری تهران رفت تا درباره الزامات مربوط به گشایش ترافیکی فاز نخست پروژه احداث تونل آرش- اسفندیار گفتگو کند. در بازدیدی که متعاقب برگزاری این نشست از بخش های مختلف هفتمین تونل ترافیکی پایتخت صورت پذیرفت، مقرر شد طبقه دوم تونل ارتباطی خیابان آرش به بلوار اسفندیار و بزرگراه آیت ا... هاشمی رفسنجانی که وظیفه برقراری ارتباط ۲ بخش غربی و شرقی خیابان آرش در مسیر غرب به شرق را بر عهده دارد، طی روزهای نخست اردیبهشت ماه امسال و همزمان با اعیاد شعبانیه تحویل شهروندان شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز