خبرگزاری کار ایران

فعالیت تاکسی‌های پایتخت در طرح ترافیک مانند گذشته است

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۰۳۲

مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی گفت: دریافت معاینه فنی برتر برای تردد تاکسی‌ها در محدوده طرح ترافیک الزامی نیست و فعالیت تاکسی‌های پایتخت در طرح ترافیک مانند گذشته است.

به گزارش ایلنا، به رغم آنکه شایعاتی مبنی بر ممنوعیت ورود تاکسی‌ها به محدوده طرح ترافیک و یا الزام دریافت معاینه فنی بر‌تر از سوی تاکسیرانان در طرح جدید ترافیک شهر تهران مطرح شده است، اما مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی با تکذیب این موضوع گفت: فعالیت تاکسی‌های پایتخت در مدل جدید ورود به محدوده طرح ترافیک شهر تهران به مانند گذشته خواهد بود.

سیدامیر سیدهنجن ادامه داد: طبق لایحه‌ای که شهرداری تهران و معاونت حمل و نقل و ترافیک درخصوص مدل جدید ورود به محدوده طرح ترافیک تنظیم کرده است، تاکسی‌های فعال در سیستم حمل و نقل عمومی که دارای پروانه فعالیت هوشمند معتبر از سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران می‌باشند، مجاز به ورود به محدوده طرح ترافیک هستند.

وی تاکید کرد: تاکسی‌های فعال در شهر تهران می‌بایست طبق زمان بندی‌های سنوات گذشته معاینه فنی خود را جهت ورود به محدوده طرح ترافیک شهر تهران دریافت کنند اما الزامی برای دریافت معاینه فنی بر‌تر وجود ندارد.

به گفته مدیر روابط عمومی تاکسیرانی، تاکسی‌هایی که چارچوب کاری بدون نقص داشته و پروانه فعالیت هوشمند آن‌ها توسط سازمان تاکسیرانی تمدید شده و اطلاعات شخصی و خودرویی آن‌ها در سامانه سیما تاکسی سازمان ثبت شده باشد، مشکلی در ورود به محدوده طرح ترافیک براساس طرح جدید شهرداری تهران نخواهند داشت و الزامی برای دریافت معاینه فنی بر‌تر ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز