خبرگزاری کار ایران

حجت ااسلام دعایی خطاب به نجفی:

دعاهای زیادی پشت سرتان است/ استعفا ندهید

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۴۲۳

مدیر مسوول روزنامه اطلاعات خطاب به شهردار تهران گفت: دعاهای زیادی پشت سرتان است، اگر استعفا ندهید و رای شورا را بپذیرید همه ما را خوشحال می‌کنید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام دعایی در مراسم افتتاح 20 پروژه عمرانی، ترافیکی و اجتماعی منطقه هشت با اشاره به استعفای شهردار تهران گفت: امیدوارم زمزمه‌هایی که در این ماه پرآرامش و شکوفا بلندشده جدی نباشد و علت هر چه که هست موجب استعفای دکتر نجفی نشود.

وی با اشاره به خاطره‌ای از امام راحل گفت: امام در پایان عمر خود بیمار بود و بارها مسوولان برای استعفا به نزد او می‌آمدند، اما امام می‌گفت من با این بیماری و کهولت سن از مردم خجالت می‌کشم که استعفا بدهم شما چگونه می‌خواهید در این شرایط استعفا بدهید.

دعایی گفت: آقای نجفی ما نمی‌خواهیم که بیماری شما تشدید شود ولی به بردباری و صبوری شما ایمان داریم. بعد از سال‌ها مردم انتخابی کردند و نتیجه خوبی گرفتند. شورای شهر دلخواه خود را انتخاب کردند که نتیجه  این شد که یک عنصر توانا و هوشمند که تمام ویژگی‌های یک شهردار موفق را دارد به میدان آمد.

دعایی افزود: دعاهای زیادی پشت سرتان است. اگر استعفا ندهید و رای شورا را بپذیرید همه ما را خوشحال می‌کنید. هوشمندی و موفقیت‌های بسیاری که در این مدت کسب شد همه دستاوردهای شما بود. امیدوارم که خدا از عمر من بکاهد و به عمر شما اضافه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز