خبرگزاری کار ایران

توضیحات اورژانش کشور درباره مفقود شدن احتمالی ۵۰ کوهنورد در ارتفاعات توچال

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۲۱۹

مدیر روابط عمومی اورژانس کشور توضیحاتی در خصوص انتشار خبری مبنی بر مفقود شدن احتمالی ۵۰ نفر در ارتفاعات تهران ارائه کرد.

محمد کرم درآبادی در گفت‌‌‌‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره انتشار خبری مبنی بر مفقود شدن ۵۰ نفر در ارتفاعات توچال گفت: صبح امروز طی یک تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس کشور اعلام شد، ۵۰ تا ۱۰۰ نفر در ارتفاعات توچال به دلیل مه‌گرفتگی شدید گرفتار شده‌اند.

وی ادامه داد: پس از دریافت این تماس، سازمان اورژانس کشور خبری مبنی بر مصدومیت احتمالی ۵۰ نفر در ارتفاعات توچال را منتشر کرد و اعلام شد اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

مدیر روابط عمومی اورژانس کشور با بیان اینکه بلافاصله آمار متفاوتی از دیگر دستگاه‌های امدادی منتشر شد، اظهار داشت: در ادامه طی تماس دیگری با مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس کشور اعلام شد، ۴۶ نفر مسیر را پیدا کرده و توانسته‌اند به ارتفاعات پایین‌تر بیایند و فقط چهار نفر مفقود هستند.

درآبادی با بیان اینکه فایل صوتی این تماس‌ها نیز موجود است، تصریح کرد: بعد از بررسی‌ها و بازدیدهای میدانی تکنسین‌های اورژانس متوجه شدیم که آن چهار مفقود نیز مسیر را پیدا کرده و توانسته‌اند به ارتفاعات پایین‌تر بیایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز