خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی:

مردم امروز شئونات را رعایت کنند/ از ساعت ۳ بعدازظهر مسیر مرزن‌آباد به تهران یکطرفه خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۰۲۵

فرمانده نیروی انتظامی گفت: گشت های پیاده، موتوری و خودرویی در تفرجگاه ها برای تامین امنیت از ابتدای صبح روز جاری فعال شده اند و تا این لحظه موردی نداشته ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی صبح امروز ضمن بازدید از قرارگاه نوروزی پلیس پایتخت گفت: گشت‌‌‌‌‌‌‌‌های پیاده، موتوری و خودرویی در تفرجگاه‌‌‌‌ها برای تامین امنیت از ابتدای صبح روز جاری فعال شده‌‌‌‌اند و تا این لحظه موردی نداشته‌‌‌ایم.

وی افزود: ما از مردم می‌خواهیم به لحاظ تقارن روز طبیعت با روز وفات حضرت زینب سلام‌‌‌الله علیها امروز شئونات را رعایت کنند.

فرمانده ناجا ادامه داد: در موج اولیه برگشت‌‌‌‌ها از سفر تصادفات افزایش پیدا کرد امیدواریم در موج دوم یعنی امروز و فردا این اتفاق رخ ندهد.

وی اضافه کرد: گشت‌‌‌های پیاده، موتوری و خودرویی در تفرجگاه‌‌‌ها برای تامین امنیت از ابتدای صبح روز جاری فعال شده‌اند و تا این لحظه موردی نداشته‌ایم.

اشتری یادآور شد: از ساعت ۳ بعدازظهر مسیر مرزن‌‌‌آباد به تهران یک طرفه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه امسال کمترین خسارات را در بخش حمل و نقل عمومی داشته‌‌‌ایم و با وجود حجم سفرها، خوشبختانه گره ترافیکی در این ایام نداشته‌ایم، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری به لطف خدا امنیت خوبی در مرزها و شهرها داشته‌‌‌ایم و سال خوبی را آغاز کرده‌ایم ولی به این بسنده نمی‌کنیم و باید در حوزه‌های مختلف پیشرفت‌های گسترده‌‌تری داشته باشیم.

فرمانده ناجا با باین اینکه در بحث هنجارشکنی‌‌‌ها و رعایت شئونات خانواده‌‌ها خود مراقب باشند،‌ خاطرنشان کرد: ما به همه نیروها گفته‌‌‌ایم که با تخلفات حوزه راهور با اقتدار اما با مهربانی برخورد کنند و این اتفاق رخ داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز