خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران:

حمل و نقل و ترافیک و خدمات شهری مهمترین دغدغه شهروندان تهرانی در شش ماه اخیر بوده است

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۷۲۴

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با اشاره به گزارش سامانه‌های ۱۸۸۸ و ۱۳۷ مهمترین دغدغه‌های شهروندان را حمل و نقل و خدمات شهری ذکر کرد.

به گزارش ایلنا، محمدجواد شیرازی با اشاره به اینکه در شش ماهه دوم سال ۹۶ بیش از ۲۳۱ هزار تماس با سامانه ۱۸۸۸ شهرداری تهران برقرار شده است، گفت: از این تعداد پیام ۸۰ درصد به حوزه‌‌‌‌های اجرایی ارسال شد و ۲۰ درصد آن‌ها به دلایلی نظیر عدم صحت خبر یا احراز هویت قابلیت ارجاع نداشت.

وی با بیان اینکه ۶۶ درصد پیام‌های شهروندان از طریق سامانه ۱۸۸۸ دریافت شده است، اظهار داشت: این میزان از نظر فراوانی ۱۸ درصد رشد داشته است.

به گفته رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران مهمترین دغدغه شهروندان بر اساس پیام‌های دریافتی از طریق سامانه ۱۸۸۸ در شش ماهه دوم سال۹۶ درباره موضوعات حمل و نقل و ترافیک و خدمات شهری بوده است. موضوع شهرسازی و معماری، اجتماعی فرهنگی، فنی و عمران، مالی و اقتصاد شهری و منابع انسانی نیز در رده‌های پایین‌تر قرار دارند.

شیرازی اضافه کرد: بیشترین میزان افزایش پیام‌ها نیز به ترتیب مربوط به موضوعات مالی و اقتصادی، منابع انسانی، خدمات شهری و شهرسازی و معماری بوده است. 

وی با اشاره به اینکه در نیمه دوم سال ۹۶، بیش از ۹۱۵ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ ثبت شده است، تصریح کرد: از مجموع تماس‌های شهروندان با این سامانه نزدیک به ۶۰۰ هزار درخواست ثبت و به واحدهای اجرائی شهرداری تهران ارجاع شده است که نسبت به نیمه نخست سال گذشته حدود ۱۳.۹ درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران بیشترین درخواست شهروندان در نیمه دوم امسال در سامانه ۱۳۷، رفع سد معبر دستفروشان با شش درصد درخواست، آلودگی صوتی ناشی از ساختمان‌‌‌سازی با ۴.۲ درصد، نظافت معابر شهری، ۳.۴۷ درصد، نگهداشت فضای سبز با ۳.۳۷ درصد و رفع خطر درختان شکسته با ۳.۲۵ درصد بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز