خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران:

آرم طرح ترافیک تا پایان فروردین 97 معتبر است

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۲۱۲

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: آرم طرح ترافیک سال 96 فقط تا پایان فروردین 97 معتبر است.

به گزارش ایلنا، محسن پورسیدآقایی افزود: به منظور رفاه حال شهروندان، مجوزهای طرح ترافیک 96 تا پایان فروردین ماه اعتبار دارد و از تاریخ اول اردیبهشت ماه امسال فقط مجوزهای 97 مجاز به ورود به محدوده طرح ترافیک و طرح زوج و فرد هستند.

وی ادامه داد: سامانه ثبت نام مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک تهران به نشانی http:// my.tehran.ir راه اندازی شده است.

پورسیدآقایی تصریح کرد: در این مرحله تمامی متقاضیان با ورود به سامانه نسبت به ثبت مشخصات فردی خود اقدام کرده و می توانند پس از ثبت نام کد کاربری دریافت کنند.

به گفته وی، تاکنون افزون بر 23 هزار متقاضی در سامانه طرح ترافیک تهران ثبت نام کرده اند و روزانه بیش از 2 هزار متقاضی جهت ثبت نام به سامانه مراجعه می کنند که با توجه به حجم سنگین مراجعه خطاهای در سامانه رخ می دهد، به همین جهت تاکید می شود شهروندان از آخرین نسخه های مرورگرها استفاده کرده و نسبت به ثبت اطلاعات خودرو و مشخصات فردی با دقت اقدام کنند.

معاون شهردار تهران گفت: با توجه به اینکه فروش سالیانه طرح ترافیک افراد حقیقی در طرح جدید حذف شده و تمامی متقاضیان باید بصورت روزانه نسبت به خرید آرم طرح ترافیک جهت تردد در محدوده مرکزی شهر اقدام کنند، پیشنهاد می کنیم شهروندان در این ایام تعطیلات که تراکم فعالیت با اینترنت کم بوده، با صبوری و در اسرع وقت نسبت به ثبت نام مشخصات خود و خودرو اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز