خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس تهران بزرگ خبر داد:

کشف ١٧ تن مواد محترقه/بازداشت ٤ نفر تا پایان تعطیلات نوروز

کد خبر : ۶۰۲۴۹۸

رییس پلیس تهران بزرگ از کشف و ضبط 17 تن مواد محترقه خبر داد و گفت: 4 نفر دستگیر شدند که تا پایان تعطیلات در بازداشت خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه برنامه کشفیات مواد محترقه گفت: در اقدامات عملیاتی که مدت هاست، شروع کردیم با همکاری پلیس آگاهی بالغ بر ١٧ تن انواع مواد محترقه پرخطر و غیرمجاز کشف شد. همچنین سه باند بزرگ تهیه و توزیع مواد محترقه منهدم شد.

او ادامه داد: ٧٣ میلیون عدد انواع مواد محترقه کشف که ٨ تن از ١٧ تن مواد پرخطر کشف شده بیشتر اکلیل و سرنج و مواد اولیه بودند. همچنین ٧٤ نفر تا الان در این رابطه دستگیر کردیم.

رییس پلیس تهران بزرگ خاطر نشان کرد:  ١١ انبار بزرگ توزیع کننده مواد محترقه پلمب شده همچنین ١٤ دستگاه خودرو حامل مواد محترقه توقیف شد.

سردار رحیمی با اشاره به ارزش ریالی مواد کشف شده گفت: ارزش ریالی این مواد محترقه  حدود ٤ میلیارد تومان بود.

او ادامه داد: جلسات متعددی با اتحادیه هایی که در این رابطه کار می کنند از جمله رنگ فروشی ها و فروشندگان مواد شیمیایی داشته ایم همچنین در چهارشنبه آخر سال کنترل اقشار آسیب پذیر را در دستور کار داریم و در صورت که قوانین رعایت نشود برخوردهای لازم صورت می گیرد.

رییس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: خودروهای افرادی که برای شهروندان مزاحمت ایجاد کنند توقیف خواهد شدتاکنون هم ٤ نفر بازداشت شده اند و تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت هستند.

سردار رحیمی گفت: نیروهای پرتلاش ناجا با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع توجیه شدند و آمادگی داریم چهارشنبه آخر سال کم خطری را برگزار کنیم همچنین هماهنگی کامل با اورژانس و آتش نشانی صورت گرفته است.

او ادامه داد: امسال تا این لحظه وضعیت بی نظیری داریم و از جوانان و خانواده هایی که همراهی کردند کمال تشکر را داریم آرامش مردم که برخی با رفتارهای ناشایست خودآن را سلب می کنند خط قرمز پلیس است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز