خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دولت:

پلیس انگلیس قواعد بین‌المللی را رعایت نکرده‌است

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۴۲۹

سخنگوی دولت گفت: حادثه دیشب در سفارت ایران را محکوم می کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت در حاشیه مراسم روسا و مدیران پلیس راهور در جمع خبرنگاران درباره حمله به سفارت ایران در انگلستان گفت: همانطور که سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کردند این اقدام به شدت از سوی جمهوری اسلامی ایران محکوم شده و از همه ابزارهای دیپلماتیک برای بررسی این واقعه استفاده می‌کنیم.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد:  پلیس انگلیس پس از چند ساعت با چند نفری که به صورت غیرقانونی وارد سفارت شدند برخورد کرده است که قطعا این امر نشان می دهد، پلیس انگلیس قواعد بین المللی را رعایت نکرده است.

نوبخت خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته جمهوری اسلامی ایران واکنش قاطع و مناسبی نسبت به این اتفاقات خواهد داشت.

سخنگوی دولت همچنین در ادامه با اشاره به اینکه جاده‌های کشور باید استاندارد شود، گفت: فاز اول جاده کندوان تا ماه‌های آینده به بهره‌برداری رسیده و با راه‌اندازی این جاده حداقل صد کیلومتر مسیر کوتاه‌تر می‌شود.

وی گفت: از همه افرادی که در جهت ایمنی بخشی و امنیت معابر به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند تقدیر می‌کنم و برای اینکه این افراد بتوانند خدمتشان را به نحو شایسته انجام دهند دولت باید نیروی انتظامی را پشتیبانی کنند.

او خاطرنشان کرد: برای سال جاری اعتبارات نیروی انتظامی با توجه به برنامه صد در صد پرداخت می‌شود.  همه تلاش مشترک قوای لشکری و کشوری ارائه خدمات بهتر به مردم است.

سخنگوی دولت با اشاره به جاده‌های کشور گفت: از مسیر فیروزکوه، هراز، سنگان و قزوین – رشت مردم می‌توانند به شمال کشور دسترسی داشته باشند. 

نوبخت خاطرنشان کرد: وضعیت جاده‌ها نسبت به گذشته بسیار بهتر شده اما هنوز با مشکلاتی روبرو هستیم و با استانداردها فاصله داریم نگرانی ما این است که اگر چه پلیس راهور تمام تلاش خود را در جاده‌ها دارد اما باید جاده‌ها را نیز استاندارد کنیم تا زحمت پلیس کمتر شود دولت از مردم می‌خواهد تا با قبول این واقعیت که جاده‌ها با مشکلات و مسائلی روبروست در سفرهای خود بیش از حد مراعات کنند.

سخنگوی دولت در خصوص خط لوله تاپی نیز گفت: ما هیچ تصمیمی مغایر منافع ملی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز