خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناجا:

عمده زنان عفاف و حجاب را رعایت می‌کنند/ برخورد پلیس با هنجارشکنان

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۳۳۰

فرمانده ناجا گفت: عمده زنان این جامعه موضوعات عفاف و حجاب را رعایت می‌کنند، اما اگر معدودی هنجارشکن وجود داشته باشند، پلیس در خصوص آنها به وظایف خود عمل کرده و براساس قوانین با جرم مشهودی که در ملاءعام صورت بگیرد، برخورد می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین اشتری در سیزدهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینکه در سال جاری سال پرماموریتی را پشت سر گذاشتیم، گفت: نیروی انتظامی با هر جرم مشهودی طبق قانون برخورد می‌کند.

او ادامه داد: عمده زنان جامعه موضوعات عفاف و حجاب را رعایت می‌کنند، اما اگر معدودی هنجارشکن وجود داشته باشند، پلیس در خصوص آنها به وظایف خود عمل کرده و براساس قوانین با جرم مشهودی که در منظر و ملاءعام صورت بگیرد، برخورد می‌کند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه باید برخورد با ناهنجاری‌ها باجدیت و براساس قوانین صورت بگیرد، گفت: در هر صورت ما در خدمت مردم هستیم و پیرو فرمایش مقام معظم رهبری وظیفه داریم به مردم خدمت کنیم اما در اجرای قوانین نیز طبق مقررات عمل می‌کنیم.

سردار اشتری با بیان اینکه در سال جاری اتفاقات بسیاری در کشور صورت گرفت، تصریح کرد: ما مراسم اربعین را به خوبی مدیریت کرده و با موفقیت پشت سر گذاشتیم همچنین در اغتشاشات و توطئه‌های دی‌ماه نیز که در برخی نقاط کشور رخ داد پلیس با موفقیت برخورد کرد. همچنین در غائله پاسداران نیز با این افراد جسور برخورد کرده و توطئه آنها را خنثی کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز