خبرگزاری کار ایران

میرزاکریمی حبر داد:

کشف ۲۳۰۰ لاک‌پشت برکه‌ای و ۸۰۰ مار آبی در گشت و پایش ماموران یگان حفاظت

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۹۱۴

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران از کشف و ضبط تعداد ۲۳۰۰ لاک‌پشت برکه‌ای و مار آبی طی گشت و پایش ماموران یگان حفاظت در بازار مرکزی میوه و تره‌بار تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، نقی میرزاکریمی با اعلام این خبر گفت: طی گشت و پایش امروز ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان تهران با همکاری ماموران کلانتری و بازرسان اصناف تهران، از یک خودوری ۲۰۶ پارک شده در بازار میوه و تره‌‌بار مرکزی تهران تعداد هزار و ۵۰۰ عدد لاک‌پشت برکه‌‌ای و ۸۰۰ مار آبی کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه مالک خودور با مشاهده ماموران، خودرو را رها کرده و متواری شد، اظهار داشت: این خودرو توقیف و گونه‌‌‌های کشف شده به مرکز نگهداری حیات وحش پارک پردیسان منتقل شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه به استناد مصوبه شماره ۳۸۰ شورایعالی محیط زیست، ضرر و زیان وارده به محیط زیست برای هر لاک‌پشت برکه‌‌‌ای ۳۰۰ هزار تومان و هر مار آبی ۲۰۰ هزار تومان است، اظهار داشت: موضوع صورت جلسه و به مراجع قضایی ارجاع و تحقیقات و اقدامات لازم جهت شناسایی و دستگیری متهم در حال پیگیری است. 

میرزاکریمی ادامه داد: خرید و فروش جانوران وحشی ممنوع بوده و شهروندان درصورت مشاهده، موضوع را به سامانه تلفنی ۱۵۴۰ یا شماره‌‌های تماس ۷۷۳۵۹۵۶۴ و ۷۷۳۵۵۷۸۱ و دو اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز