خبرگزاری کار ایران

فتحی خبر داد:

امداد رسانی به ۱۶ استان درگیر سیل، آب گرفتگی، برف و کولاک

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۹۱۲

معاون عملیات و امداد و نجات سازمان هلال احمر از امداد رسانی به ۱۶ استان درگیر سیل، آب گرفتگی، برف و کولاک خبر داد.

شاهین فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره عملیات سیل و آبگرفتگی طی ٢٤ ساعت گذشته گفت: ٦ استان ایلام، خراسان جنوبی، فارس، قزوین، کرمانشاه و یزد دچار سیل و آبگرفتگی شده‌اند.

او با اشاره به مناطق امدادرسانی شده خاطرنشان کرد: به ١٠ شهر و روستا و همچنین ٩٤ نفر امداد رسانی شده است و برای ٥ نفر نیز اسکان اضطراری فراهم شده است.

معاون عملیات امداد و نجات سازمان هلال احمر با بیان اینکه ١٢٧ نفر شامل ١٧ تیم در این عملیات‌ها حضور داشتند تصریح کرد: طی این عملیات‌ها ١٦ نفر نجات و به مناطق امن منتقل شده‌اند همچنین آب از ٥ واحد مسکونی تخیله شده است و ٦ دستگاه خودرو که در مسیر سیلاب گرفتار شده بودند رهاسازی شده است.

فتحی همچنین درباره عملیات امداد و نجات در برف و کولاک طی ٧٢ ساعت گذشته گفت: ١٠ استان آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، زنجان، سمنان، قزوین، کرمان، کهگیلویه و بویر احمد، گلستان، لرستان و مازندران درگیر برف و کولاک بودند.

او با بیان اینکه ٧٧ نفر در قالب ٢٢ تیم در این عملیات‌ها حضور داشتند ادامه داد: به ١٥ محور و ٧٣٧ نفر امداد رسانی شده است و همچنین اسکان اضطرای برای ٥٠ نفر مهیا و ١٤٩ دستگاه از برف و کولاک رها سازی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز