خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران پزشکی قانونی در گفت‌وگو با ایلنا:

اجساد حادثه سقوط هواپیما هنوز به دست ما نرسیده‌است/فراهم شدن تمام امکانات تشخیص هویت در یاسوج

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۱۸۸

مدیرکل مدیریت بحران سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به اینکه اجساد حادثه سقوط هواپیما هنوز به دست ما نرسیده است، از فراهم شدن تمام امکانات تشخیص هویت در یاسوج خبر داد.

مهرداد علی بخشی (مدیرکل مدیریت بحران سازمان پزشکی قانونی کشور) درباره تشخیص هویت اجساد حادثه سقوط هواپیمای تهران – یاسوج به خبرنگار ایلنا گفت:‌ هنوز اجساد به دست ما نرسیده است و تا آن زمان نمی‌توان به طور دقیق، زمان تشخیص هویت اجساد را اعلام کرد.

وی افزود: پزشکی قانونی شرایط شناسایی هویت اجساد در هر حالتی آماده کرده است، اگر اجساد قابل شناسایی باشند که با معاینه، بررسی مدارک و مستندات و حضور خانواده درجه یک کار شناسایی انجام می‌گیرد، اما اگر به نحوی آسیب‌دیده باشند که قابل شناسایی نباشند، باید از روش‌های آزمایشگاهی برای تشخیص هویت استفاده کرد که این مساله کمی زمان‌بر خواهد بود.

خدابخشی در ادامه تاکید کرد:‌ به دلیل اینکه هنوز هیچ جسدی به پزشکی قانونی نرسیده است، نمی‌توان در این خصوص اظهارنظر کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اجساد در یاسوج تشخیص هویت می‌شوند؟ بیان داشت: تمامی امکانات را برای این کار در یاسوج فراهم کرده‌ایم و این کار در همانجا انجام خواهد شد؛ اما اگر نیاز به انجام آزمایش برای تشخیص هویت باشد این کار توسط آزمایشگاهی در استان فارس انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز