خبرگزاری کار ایران

در صحن امروز شورا تصویب شد؛

از خرید باغات کن تا کمک به دستفروشان

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۰۷۷

عضو شورای شهر تهران در جریان بررسی بودجه 97 شهرداری تهران پیشنهادی در رابطه با حفظ باغات کن داد که مورد توافق اعضا قرارگرفت.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، زهرا صدراعظم نوری در چهل و هفتمین جلسه شورای شهر تهران با تاکید بر  اهمیت این باغات روی تملک آنها تاکید کرد و گفت: باغات کن تنها باغات به هم پیوسته شهر تهران هستند بر همین اساس پیشنهاد می‌شود 50 میلیارد تومان برای تملک و ساماندهی باغات از محل ردیف املاک برای این امر اختصاص یابد.

در ادامه با رای اکثریت آرا این پیشنهاد صدراعظم نوری تصویب شد.

الهام فخاری عضو دیگر شورای شهر، در جریان بررسی بودجه 97 شهرداری، پیشنهادی مبنی بر اختصاص بخشی از بودجه سد معبر به حمایت از تشکل تعاونی‌ها دستفروشی ارایه داد.

براین اساس مبلغ 3 میلیارد تومان از محل کاهش ردیف‌های رفع سد معبر در راستای همکاری با وزارت کار و رفاه اجتماعی جهت ساماندهی تشویقی شرایط تعاونی دستفروشان در بازارچه های ویژه در مناطق 1،2،3،6،12،16 اختصاص می‌یابد.

فخاری با بیان این که ردیف پیشنهادی دستمزد سازمان رفع سدمعبر هم نیست، گفت: این پیشنهاد در هزینه‌های پیمانکاری است. موضوع این است که به جای روش‌های خشن‌ و تنبیهی برای ساماندهی شهر روش‌های سازنده در پیش بگیریم، با روش‌های گذشته تاکنون آن سامانی که مردم انتظار داشتند به نحو مطلوب اتفاق نیفتاده است. مبلغ 30میلیارد ریال یک درصد از هزینه‌هاست که می‌تواند صرف ساماندهی و بهسازی به روش تشویقی دستفروشان گردد، آنهم در محدوده‌ها و محیط‌هایی که رقابت منفی حرفه‌ای و اقتصادی با کسبه و پرداخت‌کنندگان مالیات هم ایجاد نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز