خبرگزاری کار ایران

امام جمعه موقت تهران:

نیروی انتظامی دژ مستحکم ملت ایران است

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۶۲۷

امام جمعه موقت تهران گفت: دشمن نمی‌تواند آسمان و زمین کشوری را که نیروهای مسلح آن با اقتدار ایستاده‌اند تهدید کند و مردم بر پایه این نیروهای مسلح آرامش را احساس می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن ابوترابی‌فرد در مراسم تشییع 14 شهید نیروی انتظامی در دفاع مقدس با بیان اینکه 13هزار شهید، 20هزار جانباز و دو هزار آزاده غیور، امنیت امروز ایران را تامین کرده‌اند، گفت: این امنیت افتخارآفرین که ایران را به نماد اقتدار در منطقه و جهان تبدیل کرده است دستاورد مجاهدت شهدای عالی‌قدر و مبارزات بی‌امان و تلاش خستگی‌ناپذیر هزاران افسر و درجه‌دار خدوم نیروی انتظامی است.

او با بیان اینکه مردان و زنان دلیری که با ایمان و اعتقاد از حریم ایران و اسلام دفاع کردند، ادامه داد: شما مردان نیروی انتظامی دژ مستحکم ملت ایران هستید. چشمان بیدار شما خواب راحت را برای ملت ایران به ارمغان می‌آورد. اقتدار و صلابت رهبر معظم انقلاب در سایه شجاعت و استقامت، ایثار و شهادت شماست و شما به دین اسلام عزت بخشیدید.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه شهدا آیات شهادت را تفسیر کردند، گفت: فرزندان دلیر نیروی انتظامی موجب برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی ایران هستند. افسران شجاع نیروی انتظامی و زنان و مردان با صلابتی که در راهپیمایی 22 بهمن سال 1396 حضور داشتند وارثان شهدا هستند.

حجت الاسلام ابوترابی‌فرد خاطرنشان کرد: ملت نمی‌تواند بر پای خود بایستد مگر بر پایه نیروهای مسلح مقتدری که اجازه ورود دشمن به مرزهای زمینی و دریایی و هوایی کشور را ندهد. دشمن نمی‌تواند آسمان و زمین کشوری را که نیروهای مسلح آن با اقتدار ایستاده‌اند تهدید کند و مردم بر پایه این نیروهای مسلح آرامش را احساس می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز