خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با ایلنا:

استانداردهای صنعت خودروسازی از سال ۹۰ تغییر نکرده‌است/ایمنی خودروها را ارتقا دهید

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۱۹۶

رییس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه استانداردهای صنعت خودروسازی از سال ۹۰ تغییر نکرده است، گفت: خودروهای نوشماره نیز با همان استانداردها ارائه شده و ما امیدواریم در سال آینده شاهد ارتقای این استانداردها باشیم.

سردار تقی مهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این سوال که در خودروهای نوشماره تا چه اندازه مسائل ایمنی و استانداردها لحاظ شده است، گفت: در یکی دو سال اخیر ارتقای ایمنی و استانداردها در صنعت خودروسازی نداشتیم و همان استانداردی که تقریبا از اوایل سال ۹۰ و ۹۱ شروع شده، همان استانداردها نیز در حال حاضر رعایت می‌شود.

او ادامه داد: خودروهایی نوشماره که توسط پلیس شماره گذاری می‌شود، مورد تایید سازمان ملی استاندارد و وزارت صنعت و معدن و تجارت است. همچنین از نظر زیست‌محیطی توسط سازمان حفاظت محیط زیست ارزیابی می‌شود.

رییس پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: شرایطی که در حال حاضر در صنعت خودروسازی ما اعمال می‌شود همان استانداردهای سابق است و امیدواریم شاهد ارتقای استانداردها در سال جاری و سال آینده باشیم.

گفتنی‌است؛ سردار مهری در جلسه هماهنگی اجرای طرح ویژه ترافیکی نوروز 97 از ورود یک میلیون و 300 هزار خودوری نوشماره به بازار و چرخه ترافیک خبر داده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز