خبرگزاری کار ایران

بارش باران و برف در استان‌های شمالی و غربی کشور

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۱۷۸

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اعلام ترافیک نیمه‌سنگین در باند جنوبی آزادراه کرج قزوین و تهران کرج گفت: بارش باران و برف در استان‌های غربی وشمالی کشور گزارش شده است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های کشور گفت: در استان‌های استان آذربایجان غربی (گردنه مائین بلاغ) بارش برف گزارش شده است.

او با اشاره به بارش باران در استان‌های غربی و شمالی کشور گفت: استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، مازندران، اردبیل، گیلان، گلستان و خراسان رضوی (اکثر محورها)، استان زنجان (محورهای قیدار-ابهر,زنجان-میانه)و استان کردستان (محورهای سقز-بوکان و سقز-سردشت) بارش باران گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور خاطرنشان کرد: ارتفاعات محورهای کرج-چالوس، هراز و فیروزکوه، استان آذربایجان شرقی (محور تبریز-اهر)، استان آذربایجان غربی (محورهای شاهین دژ-تکاب و گردنه مائین بلاغ)، استان اردبیل (محورهای رضی –گرمی و اردبیل-سرچم) مه گرفته و همراه با کاهش دید گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی با بیان اینکه محورهای که دارای کولاک و یخ زدگی و تردد با زنجیر چرخ الزامی است خاطرنشان کرد: تردد استان آذربایجان غربی(گردنه مائین بلاغ) با زنجیره چرخ توصیه می‌شود. همچنین استان خوزستان (اکثر محورها) دارای گرد و خاک همراه با کاش دید است.

او ادامه داد: ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین (محدوده پل استاندارد تا پل فردیس) و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج (محدوده پل فردیس تا گرمدره) نیمه سنگین است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز