خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی:

"امنیت ملی" خط قرمز نیروی انتظامی است

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۱۶۴

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در منطقه از امنیت بسیار خوبی برخوردار است، گفت: امنیت ملی خط قرمز نیروی انتظامی است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار"حسین اشتری" در جمع کارکنان انتظامی استان خراسان شمالی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی اتفاقی عظیم در تاریخ ایران و جهان بود.

عالی ترین مقام انتظامی در کشور با بیان اینکه رسانه های غربی در فضای مجازی علیه نظام اسلامی همیشه تبلیغ می کنند تا اذهان عمومی را متشنج کنند، افزود: خوشبختانه پیروزی انقلاب اسلامی ایران از الطاف الهی بود که برای مردم عزیز رقم خورد.

سردار اشتری خاطر نشان کرد: امروز دشمنان به این نتیجه رسیده اند که ایران اسلامی با توکل و توسل به خداوند متعال و به برکت خون پاک شهدا اجازه نفوذ را به آنها نداده و با قدرت در مقابل استکبار جهانی ایستاده اند.

فرمانده نیروی انتظامی یادآور شد: خوشبختانه ما امروز شاهد این هستیم که ایران اسلامی با همت همه مسئولان توانسته امنیت را به کشور هایی که مورد هجمه گروه های تکفیری قرار گرفته اند باز گرداند.

وی با اشاره به اینکه کشور ایران در منطقه از امنیت بسیار خوبی برخوردار است، گفت: امنیت ملی خط قرمز نیروی انتظامی است.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود افزود: یک پلیس حرفه ای امور خود را بر اساس مبانی دینی ، احکام الهی و بیانات مقام معظم رهبری انجام می دهد که برای رسیدن به این هدف باید آموزش ها ارتقاء یابد.

وی تقویت اعتقادی و دینی در فضای کاری را مهم و مورد تاکید مقام معظم رهبری دانست و گفت: خوشبختانه این فضا به همت کارکنان و مسئولان در نیروی انتظامی و همچنین در این استان به خوبی قابل مشاهده است.

فرمانده نیروی انتظامی در پایان اشاره ای به حوادث اخیر کرد و گفت: خوشبختانه کارکنان نیروی انتظامی در حوادث اخیر هوشیارانه و هوشمندانه وارد عمل شدند و توانستند این ماموریت را مقتدرانه و درست مدیریت کنند که جای تقدیر و تشکر را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز