خبرگزاری کار ایران

جزییات مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوا؛

مدارس استان تهران فردا تعطیل است/اجرای طرحِ زوج و فرد از درب منزل

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۸۱۴

در پی تداوم آلودگی‌هوا تمامی مقاطع تحصیلی استان تهران فردا تعطیل اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، به علت تداوم آلودگی هوای پایتخت و با تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا؛ مدارس ابتدایی، متوسطه اول و دوم، مدارس استثنایی، مهدکودک‌های استان تهران(جز دماوند، فیروزکوه و پردیس و رودهن) فردا سه‌شنبه تعطیل اعلام شد.

همچنین مقرر شد با مرخصی خانم‌های کارمند که دارای فرزند خردسال هستند، موافقت شود. از سوی دیگر فردا طرح زوج و فرد در تهران، ری و تجریش از درب منازل اجرا خواهد شد. همچنین فروش طرح ترافیک روزانه فردا ممنوع است.

براساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی‌هوا فردا فعالیت واحدهای صنعتی که دارای آلودگی هستند، متوقف می‌شود. ممنوعیت برگزاری مسابقات ورزشی از دیگر مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوا است.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران از تمامی دانش‌آموزان، خانواده‌های محترم آنها و فرهنگیان عزیز تهرانی درخواست کرد با توجه به هشدارهای کمیته اضطرار کاهش آلودگی استانداری تهران تا آنجایی که ممکن است از ترددهای غیر ضروری در سطح شهر تهران پرهیز کنند.

وی افزود: از همکاران محترم شاغل در ادارات آموزش و پرورش مناطق 19 گانه‌ی شهر تهران و ادارت تابعه‌ی اداره کل، انتظار داریم ترتیبی اتخاذ کنند تا کمترین استفاده از وسائط نقلیه اداری در این روز انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز