خبرگزاری کار ایران

تعامل ناجا و یگان حفاظت محیط زیست برای تامین امنیت زیست‌محیطی

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۷۵۰

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور بر تعامل ناجا و یگان حفاظت محیط زیست برای تامین امنیت زیست محیطی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، جمشید محبت خانی در عیادت از محیط بان همدانی «محمد مرادی» که دچار بیماری شده و ساکن کبودرآهنگ است؛ ضمن دلجویی و عیادت از وی، به بررسی مشکلات محیط بانان استان همدان پرداخت.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور بر ضرورت تعامل ناجا و یگان حفاظت محیط زیست به منظور تامین امنیت زیست محیطی کشور، تاکید کرد.

محبت خانی گفت: برای انجام رسالت های محیط بانی به شدت به کمک ناجا نیاز داریم چراکه امکانات محیط بانی جوابگوی نیاز محیط زیست کشورمان نیست و در همین راستا درصدد تحقق شعار ۸۰ میلیون نفر محیط بان در کشور هستیم.

وی اظهار کرد: حفظ محیط زیست به منظور بقای انسان و گیاه و حیوانات است و اگر نگاه راهبردی در این عرصه نداشته باشیم، بقای نسل آینده به خطر می افتد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور بیان کرد: هدف ما این است که مردم از همه اقشار و تمام دستگاه های مدیریتی برای حفظ محیط زیست در کنار ما باشند تا در نهایت امنیت ملی کشور تامین شود.

وی تاکید کرد: حفظ محیط زیست با مسئله حق الناس گره خورده و اگر به آینده فرزندانمان اهمیت می دهیم باید به محیط زیست توجه کنیم.

وی مسئله کاهش منابع آبی را از مسائل مهم و استراتژیک کشور برشمرد و افزود: ۲۰ سال آینده، مسئله اصلی منطقه، مسئله تامین آب خواهد بود و هر فرد باید هر کاری که از دستش بر می آید برای حفظ بقا و به خطر نیانداختن آن انجام دهد و این موضوع تعارف بردار نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز