خبرگزاری کار ایران

پاسخ معاون شهردار تهران به ادعای چمران؛

توزیع رایگان کارت شناور ۵ میلیونی به صورت رایگان در دوره قبلی مدیریت شهری/ از جیب شهرداری به هزاران نفر طرح ترافیک رایگان دادید

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۴۴۳

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در واکنش به اظهارات رئیس شورای چهارم شهر تهران تاکید کرد: شما که با پول مردم سهمیه را ٤٢ درصد افزایش دادید دنبال کسب درامد بودید یا ما که هزینه را برای عموم تا نصف کاهش دادیم!؟

به گزارش ایلنا، محسن پورسیدآقایی در پاسخ به اظهارات مهدی چمران گفت: انتظار می‌رفت به عنوان فردی متدین، تقوا پیشه کرده  و پس از سال‌ها جور و جفا در حق شهروندان تهران، دیگر طلبکار نباشند.

وی با اشاره به ادعای چمران مبنی بر اینکه شهروندان از طرح ترافیک قبلی راضی بوده‌‌اند، اظهار داشت: البته آنها که طرح ترافیک هدیه می‌گرفتند، باید هم راضی باشند اما مردمی که برای ورود به محدوده باید روزانه بالغ  ۴۰ هزار تومان می‌دادند چطور؟ آنها مردم نبودند؟

معاون شهردار تهران با تاکید بر اینکه کسانی که سال‌ها رانت خوردند، رانت دادند و از جیب مردم برای خود یارگیری کردند در حق شهروندان تهرانی خیانت رواداشته‌اند، تصریح کرد: اگر ایشان واقعا معتقدند طرح ترافیک قبلی خوب بوده و طرح ترافیک جدید، خیانتی در حق شهروندان است، از ما بخواهند که اعلام کنیم در دوره پیشین چند کارت شناور با حدود قیمت  ۵ میلیون تومانی را به صورت رایگان پخش کرده‌اند.

پورسیدآقایی ادامه داد: شما که از جیب شهرداری به هزاران نفر طرح ترافیک رایگان دادید، سهمیه‌ها را ۴٢ درصد افزایش و هزینه آن را از فروش روزانه از مردم مظلوم می‌گرفتید به دنبال کسب درآمد به هر قیمت بودید یا ما که این رقم را برای عموم مردم تا حدود نصف کاهش دادیم؟! 

وی با تاکید بر اینکه محکم ایستادیم تا سهمیه‌داران سابق، بهای آسایش خود را از جیب سایر شهروندان نپردازند؟ خاطرنشان کرد: شما که برای کسب درآمد بیشتر به شیشه اتوبوس‌ها هم رحم نکردید و همه‌جا را تبلیغات چسباندید به فکر درآمد بیشتر به هر قیمت بودید یا ما که با وجود ویرانه مالی به‌جا‌مانده از دوره جناب‌عالی به خاطر احترام به نظر اکثریت مردم تصمیم گرفتیم که این تبلیغات را حذف کنیم؟

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خطاب به چمران ابراز داشت: کاش اجازه دهید مدیریت جدید شهری بتواند زمینه‌های بهبود شرایط زندگی را در پایتخت فراهم کند و مردم قدری نفس بکشند.

پورسیدآقایی ادامه داد: متاسفانه شهر تهران با مشکلات عدیده روبروست که اگر شبانه‌روز هم برای حل این مشکلات تلاش کنیم، باز کافی نیست، اگر بنا بر کمک ندارید لااقل برای این مردم و نمایندگانشان در مدیریت شهر حاشیه‌سازی نکنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز