خبرگزاری کار ایران

ملکی به ایلنا خبر داد:

مرگ یک جوان براثر گازگرفتگی

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۴۲۷

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از مرگ یک جوان تبعه افغانستان به دلیل گازگرفتگی خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت 11:27 دقیقه صبح امروز یک مورد حادثه مشکوک به گازگرفتگی در یک منزل مسکونی در بزرگراه شهید تندگویان، خیابان بهمنیار ابتدای خیابان گودرزی  به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی تهران اطلاع داده می‌شود.

او با بیان اینکه بلافاصله ایستگاه شماره 82 به محل حادثه اعزام می‌شود، خاطرنشان کرد: محل حادثه یک منزل دو طبقه است که در گوشه‌ای از تراس طبقه دوم یک اتاقک 6 متری با مصالح اولیه مانند ورق‌های شیروانی و پروفیل درست شده بود که یک مرد جوان افغانستانی 20 ساله در آن شب‌ها سکونت می‌کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه عوامل انتظامی در محل حضور داشتند، تصریح کرد: با حضور عوامل اورژانس این جوان تحویل نیروهای اورژانس شد و پس از معاینات لازم مشخص شد که جان خود را از دست داده است.

ملکی بیان کرد: با توجه به اینکه در این اتاقک از یک اجاق خوراک‌پزی به عنوان یک وسیله گرمایشی استفاده می‌شد و این اجاق نیز روشن بود گاز خطرناک مونوکسید کربن در اتاق منتشر شده بود و فوت بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن می‌توانند یکی از علت‌های مرگ این جوان باشد. البته علت اصلی مرگ توسط پزشکی قانونی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز