خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران با اشاره به بارش برف:

مشکل عمده شهرداری، تکاندن درختان فضای سبز است

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۳۹۳

معاون امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به بارش برف گفت: مشکل عمده بحث تکاندن درختان فضای سبز است که با وجود ۲ هزار و ۲۲۲ پارک و ۵۸ میلیون متر مربع فضای سبز در تهران عوامل فضای سبز بسیج شدند تا این مشکل را حل کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن رباطی، معاون امور مناطق شهرداری تهران در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: براساس اعلام هواشناسی از بعد از ظهر دیروز شهرداری تهران اکیپ خدمات شهری و شهرداران مناطق ۲۲گانه تهران را بسیج کرد تا بتوانند در ساعات اولیه به شهروندان خدمات رسانی کنند.

او ادامه داد: با تمهیداتی که داشتیم از شب گذشته اعلام شد که مدارس تهران امروز تعطیل هستند و ادارات دو ساعت با تاخیر شروع به کار می‌کنند. اگر شهرداری تهران با برف سال ۸۳ و ۹۵ غافلگیر شده بود خوشبختانه امسال این اتفاق نیفتاد و شهرداری تهران توانست این مسئله را سامان دهد و مشکلی در عبور و مرور در معابر و شریان‌های اصلی وجود نداشت.

رباطی افزود: مشکل عمده بحث تکاندن درختان فضای سبز است که با وجود ۲هزار و ۲۲۲ پارک و ۵۸ میلیون متر مربع فضای سبز در تهران عوامل فضای سبز بسیج شدند تا این مشکل را نیز حل کنند.

او درباره خدمات پیمانکاران شهرداری گفت: زمان آغاز برف گشایش عبور و مرور در اولویت قرار دارد و تکان دادن درختان در اولویت بعدی قرار دارد که این مسئله نیز آغاز شده است. در گذر اصلی هیچ مسئله ای وجود نداشت و شهرداری خدمات لازم را انجام داده است. آرامش برای شهروندان برقرار است.

معاون امور مناطق شهرداری در پاسخ به ایلنا درباره خسارت وارده شده به خودروهایی که زیر درختان بودند گفت: شهروندان تهرانی می‌توانند اگر موردی خاصی وجود دارد که درختی بر اثر برف شکسته و به خودرو آنها آسیب رسانده با اطلاع به پلیس و تهیه کوروکی به شورای حل اختلاف مراجعه کنند و پیمانکاران فضای سبز و شهرداری مناطق در رابطه با این موضوع پاسخ‌گو خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز