خبرگزاری کار ایران

مدیر کل پیش‌بینی سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با ایلنا:

ادامه فعالیت سامانه بارشی تا فردا صبح/دمای کرمانشاه امشب به منفی 10 می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۳۱۹

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از ادامه فعالیت سامانه بارشی تا فردا صبح در مناطق شمالی کشور خبر داد و گفت: دمای مناطق زلزله‌زده کرمانشاه امشب به منفی 10 درجه می‌رسد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور گفت: در حال حاضر در نیمه شمالی کشور به ویژه دامنه‌های البرز بارش برف و در برخی موارد باران مشاهده می‌شود. همچنین در نیمه جنوبی کشور در برخی ساعات باد گزارش شده است.

او ادامه داد: از عصر امروز و امشب در شرق اصفهان، یزد، خراسان جنوبی، شمالی بارش‌هایی به صورت برف و باران پراکنده دیده می‌شود. در دامنه‌های البرز شامل شمال استان‌های سمنان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی امشب تا فردا صبح بارش برف ادامه خواهد داشت. از فردا صبح نیز بارش در این مناطق کمتر خواهد شد.

مدیر کل سازمان هواشناسی کشور گفت: در روزهای آینده از سامانه بارشی کاسته شده و فقط با کاهش دما روبرو هستیم و این کاهش دما تا صبح چهارشنبه ادامه دارد. در تهران نیز کمینه دما به منفی 6 و بیشینه دما 3 درجه بالای صفر خواهد بود.

وظیفه خاطرنشان کرد: از شدت بارش برف در تهران نیز در حال حاضر کاسته شده و تا ساعاتی دیگر قطع خواهد شد، امشب نیز در تهران با توجه به برودت هوا معابر و سطح خیابان دچار لغزندگی و یخ زدگی خواهند شد.

او همچنین درباره وضعیت آب و هوای مناطق زلزله‌زده کرمانشاه و سرپل ذهاب گفت: روز گذشته در این مناطق بارش مختصری برف وجود داشت اما کماکان افت دما در این مناطق دیده می‌شود و امشب به منفی 10 درجه خواهد رسید.

مدیرکل سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: از روز سه‌شنبه دمای اکثر مناطق کشور افزایش خواهد یافت و روند گرمایش در اکثر مناطق کشور دیده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز